Inlägg från: Kakans |Visa alla inlägg
  • Kakans

Någon som använt Priorin?

Hallå! Finns någon som fortfarande är aktiv här?
    Jag blev informerad om detta kosttillskott av min frisör, hon trodde på det och tänkte testa..
    Nu har jag också blivit lite sugen.. Skulle i alla fall vilja höra om någon märkt skillnad på om håret växer fortare osv..

:)

• Kakans
    Rosahjärta skrev 2011-05-06 12:34:31 följande:
    jag har använt priorin i snart 3 månader och min hårväxt vid hårfästet har gradvist kommit fram igen .
    Sen om de beror på mig rent psykologiskt för att jag tror att de ska växa , att de beror på det . eller om det faktist är produkten som gör det , så har ja inget vidare ärligt svar på det.

Jag ringde hon som är ansvarig utgivare av priorin och på henne lät det som ett ganska naturligt kosttillskott. 
    Okej! Jag är väldigt nyfiken på att pröva.. Men jag tycker att priset är ganska högt.. =//
  • Kakans
    Rosahjärta skrev 2011-05-12 11:37:06 följande:
    jaa.. det är ganska dyrt med priorin . Det  håller jag med om .

Det billigaste man kan göra är faktist att gå till doktorn och undersöka om man kan ha brist på något i kroppen .
    Det har jag planerat att jag ska göra någon dag .eftersom mitt håravfall började när jag var bara 16 år gammal .. 
    Ja.. det är ju sant.. och jag har nog en heldel som saknas.. äter nog inte så himla nyttigt om man uttrycker det så..
  • Kakans
    Rosahjärta skrev 2011-05-12 11:52:33 följande:
    okej .. de lät inte så bra . Och kan nog var så enkelt som att : du måste ändra om din kost . 

Färgrik mat och färska råvaror med mycket frukt ,fisk,kött ,potatis,ris .. aa du vet vad jag snackar om .

Ge det en månad och se .
    Jag ändrade om min kost för ett och ett halv års sen. Och ja kunde se hur håret började komma tillbaka allt mer.
    Men det räcker inte för mig . Så jag har säkert bara någon brist ..

jag tror att ändra kosten för dig nog är lösningen :) . 
    Sen kan ja tipsa om blutsaft . Det är rikt på många olika B-vitaminer ( som ger starkt hår och bra hårväxt) och framförallt järn . de kanske också skulle funka .
    Enkelt och enkelt.. haha.. det vet jag inte om det är!! :D
    Jag är typ beroende av socker, allra helst cohklad..=/
    Jag önskar verkligen att jag var duktigare, och en dag kommer jag bli det!! :))
    Kanske ska försöka i och med ny vecka på måndag...
Svar på tråden Någon som använt Priorin?