Någon som använt Priorin?
tjeeena tjejer !!
Ja köpte priorin förra månden och började använda den den 20 den månaden och ja kan redan nu se att de börjar växa fram hår där jag har tappat ovanför pannan och längs med sidorna . Kan nog också känna att håret på resten av huvudet blivit tjockare .
Jag är bar 19 år gammal . men ja märkte av när jag blev 17 år att håret började bli tunnare . Och när jag blev arton så kunde man börja se områdena där jag tappat . Speciellt vid huvudfästet ovanför pannan där de nästan format sig som ett v där hårfästet krypt kraftigt bakåt ,och längs med sidorna .
Kom ihåg i somras då jag var med mina föräldrar och kampade .
Det var på västkusten nånstans .. kom inte ritkigt ihåg . Men det var en fin sommardag och lite blåsigt ute .
Vipps så blåser hela luggen upp , och ja kunde riktigt känna att alla såg min hårfötunning och hårförlust på huvudet . Sååå pinsamt !!! och jag som är ung också . Mådde verkligen skitdåligt .
Och det här med det tappade håret har tagit mycket på min självkänsla och ja har dragit mig undan från att göra vissa saker på grund av håret ..
Men nu har ja snart ätit priorin i en månad den tjugonde . Och ja kan redan se hur det börjar växa fram nytt hår vid hårfästet längs med ansiktet och jag mår bättre och känner att ja börjar få "mitt hår tillbaka" Så som det SKA va . Så som det var innan . Jätteskönt ! kommer definitvit fortsätta med priorin då jag provat olika hårschampon mot håravfall , mena att de inte riktigt funkat så bra som ja trodde då ja förlorade så mycket hårstrån från resten av håret då jag stått i duschen och gått en hel "hårboll" i handen ..
Så priorin in my