Någon som använt Priorin?
Hej! Jag tappade hår i flera år, använde allt möjligt för att få håret tillbaka, dock utan resultat! Jag har gråtit mig till sömns många många gånger pga. mitt hår! Jag började sedan med Priorin, jag åt tre tabletter om dagen i tre månader, och jag började känna lite lite skillnad. Jag tappade inte lika mycket hår längre och mitt hår började växa ut lite mer. Jag fortsatte sedan att ta en tablett om dagen, efter sex månader blev det bättre, mitt hår växte ut mer. Nu efter ett och ett halvt år med priorin så har hela mitt hår kommit tillbaka! Är så glad att Priorin finns, tänker fortsätta med dem ett bra tag till! Det gäller att ha tålamod med Priorin, man ska fortsätta trots att man inte ser så mycket resultat i början, det kommer bli bättre, jag lovar!
Ska dock tillägga att man också måste äta bra för håret ska må bra. Utan en bra diet hjälper inte världens tabletter!!! Jag äter bra, jag äter multivitamer för att vara säker på att jag får i mig alla möjliga vitaminer och mineraler och jag tar Priorin tabletter, allt det här tillsammans har gett mig håret tillbaka! Lycka till, till er andra, hoppas ni får ut nåt av det här!