• Skusan

Borttappad nyckel

Mitt sista hopp, hjälp mig hitta en borttappad nyckel! Det är en av våra husnycklar som jag förlagt någonstans, och hittar den inte... Letat överallt. Det är en vanlig ASSA-nyckel som sitter på en enkel nyckelring.

• Svar på tråden Borttappad nyckel
  • Skusan

Nån som kan se borttappade saker? Pliiiis....

• Skusan

Har letat igenom alla fickor i mina jeans och kjolar, alla väskor, kollat i skorna i hallen om nyckeln skulle ha ramlat ner där, plus alla hyllor och kanter en nyckel kan få plats på, men utan tur...

• Iansmamma07

Skriver som jag gjort massa massa ggr här te folk som tappat bort sina nycklar. (Fick själv tipset här på fl av någon)

Lägg en nyckel och en sax i köksfönstret ,så ska du se att den kommer fram.
    Det funkar ,har själv gjort det.

• Skusan
    Iansmamma07 skrev 2009-04-14 09:19:08 följande:
    Skriver som jag gjort massa massa ggr här te folk som tappat bort sina nycklar. (Fick själv tipset här på fl av någon) Lägg en nyckel och en sax i köksfönstret ,så ska du se att den kommer fram. Det funkar ,har själv gjort det.
    Det ska jag genast testa! Hur snabbt kom den borttappade nyckeln fram igen? Och låg den bara helt plötsligt på ett ställe?
  • Iansmamma07
    Skusan skrev 2009-04-14 17:20:46 följande:
    Det ska jag genast testa! Hur snabbt kom den borttappade nyckeln fram igen? Och låg den bara helt plötsligt på ett ställe?
    Hitta dom efter ca 10-15 min har jag för mej.
    Ja dom låg i en låda där jag aldrig annars brukar lägga mina nycklar men då hade jag tydligen det {#lang_emotions_smile}
    Ja prova det tycker ja (:
  • Skusan
    Iansmamma07 skrev 2009-04-16 12:09:09 följande:
    Funkade det eller?
    Nej tyvärr, inga nycklar hittade än ...
  • Iansmamma07
    Skusan skrev 2009-04-16 20:07:26 följande:
    Nej tyvärr, inga nycklar hittade än ...
    du har inte tappat dom ute då??
  • Skusan
    Iansmamma07 skrev 2009-04-17 10:16:16 följande:
    du har inte tappat dom ute då??
    Nej det tror jag inte... Jag fick nyckeln av min dotter, för hon skulle cykla runt lite på gatan, då satt jag utanför ytterdörren på trappen, sen efter det är nyckeln borta... Jag har letat ute med där jag satt...
  • Pumaaaan

Jag kan säga att jag tror inte du kommer hitta nyckeln..*obs* tror. Jag ser nyckeln i ett väldigt väldigt mörkt område. tror att det är jord jag ser, eller ett hål. Men jag hoppas ändå att du hittar nyckeln.

Svar på tråden Borttappad nyckel