Nån som lyckats få bort pösmagen med situps?
För 1 år o 4 mån sen födde jag barn o sen dess e inte magen fagrare. Nu skulle jag villja höra era erfarenheter om det verkligen funkar med situps!? Har nån nåt positivt att berätta som kan få mig lite peppad? Visst man stärker musklerna dte e ju bra, men blir magen verkligen plattare eller iallafall fastare. Och blir den verkligen mindre? Fettet e ju ändå kvar :) Känns lite hopplöst och så tänker jag att kommer det verkligen synas nåt o isåfall när? Måst eman göra 100 situps i ett halvår?
Vet att alla håller med om att det bör hjälpa, men nu vill jag höra er som har erfarenhet av att det funkat. Och hur lång tid tog det innan ni såg nån skillnad?
ps.
Jag är helt ointreserad av sport o gym o hela faderullan, har alltid varit :) Gillar att cykla och vara ute o gå o sånt, men e inget träningsfreak o det e inte mitt mål.
MEN, nu har jag bestämt att iallafall försöka göra situps varje dag. Provade detta för typ 10 år sen o då tröttnade jag ganska snabbt, men nu ska jag ge det en chans igen.
Jag e ganska smal men har alltid haft en plufsig mage. Och det e ingen idé att jag går ner i vikt, då blir bara benen smalare.