• Anna Collovin

Ja ha då var man körkortslös

Ja då var man körkortslös efter en kul helg uppe i Jönköping då man varit på
    Elmia och tittat på en massa fina bilar i vårvädret va riktigt kul

Mindre kul var ju att jönköpinge polisen på hemvägen var på hugget 163 km/h
    i deras jävla kamera tur var väl att de stod där de stod och inte tidigare när det gick ännu fortare så nu återstår bara att se om det blir 3-4 månader utan kort som polisen sa

• Svar på tråden Ja ha då var man körkortslös
  • Bevabus

Ja du får väl skylla dig själv helt enkelt....
    Att vara irriterad över att man själv gjorde fel är inte så smart tycker jag, lär dig en läxa av det istället.

• linjes

Ja som man bäddar får man ligga,det finns ju en anledning till att det finns fartgränser,bättre att du blir av med körkortet än att du kör ihjäl någon....

• Anna Collovin
    Bevabus skrev 2009-04-14 08:11:24 följande:
    Ja du får väl skylla dig själv helt enkelt....Att vara irriterad över att man själv gjorde fel är inte så smart tycker jag, lär dig en läxa av det istället.
    Någon läxa blir det nog inte född med blyfot
  • Mummy

Men det är väl inte första gången heller som du har en tråd om din hastigthet med bilen?

Bra iaf att du blev av med kortet.. Nästa gång kan det stå en människa ivägen

• Anna Collovin
    Mummy skrev 2009-04-14 08:14:21 följande:
    Men det är väl inte första gången heller som du har en tråd om din hastigthet med bilen? Bra iaf att du blev av med kortet.. Nästa gång kan det stå en människa ivägen
    Nä det är inte första gången du har så rätt . Knappast på motorvägen
  • elinville

Tycker det är bra mkt tradigare att jag fick 1500 spänn i böter för att jag körde 97 på en 90 väg....det är sura pengar det!

• Marayah

Håller med föregående talare!!!

Marko 031103, Filip 080621
  • Bevabus

Tråkigt att du aldrig lär dig, enligt Mummy så har du ju kört för fort fler gånger än denna.

Jag kan ju säga såhär iaf. Jag håller just nu på och övningskör och jag blir lika förvånad varje gång jag övar och får se vilka galningar det finns i trafiken. Och jag är nog stressad och nervös som det är när jag inte är van vid att köra bil!! Sakta ner för fasen! Varför är det så viktigt att åka fort??

Anna Collovin skrev 2009-04-14 08:14:05 följande:

Någon läxa blir det nog inte född med blyfot
Svar på tråden Ja ha då var man körkortslös