• Anonym (sorg i dag)

Kan någon ge mig en solskenshistoria efter att ha haft MA?

Jag har fått konstaterat MA i vecka 14.

Någon som också har haft det och kan berätta en solskenshistoria om hur det till slut blev en bebis till er?

Jag behöver lite framtidstro och glädje i dag!

• Svar på tråden Kan någon ge mig en solskenshistoria efter att ha haft MA?
  • Sanna 20

Jepp, här är jag Fick ett missfall mellan mina barn!

Efter det fick jag en underbar prinsessa till

Vet att man inte vill att någon skall säga att bättre tur nästa gång!

MEN jag säger det ändå! Det finns någon annan som väntar på att få komma till dig!
    Så tänkte jag iallfall när jag fick mitt MA...

Men jag förstår hur du känner dig Men allt kommer bli bra, jag lovar!

• Anonym (jag med)

Jag blev med barn tre veckor efter mitt ma och har idag en liten prins på 16 månader....
    Håller tummarna för dig!

• Max o Zekes mamma

JApp,jag har 3 killar och ett MA...samt vart gravid 2 ggr till.Jobbigt o tufft med MA,tiden läker såren Iknow.
    Kram

• julibebis08

Jag fick först ett missfall och sedan ett MA och tappade hoppet att någonsin få en bebis... tre månader efter mitt MA blev jag gravid och nu har jag min flicka på 8 månader =)

• Anonym (sorg i dag)

Tack.

Jag längtar så efter en liten till. Kroppen värker efter en bebis.

Får man gå på extra kontroller?

• Anonym

Haft tre missfall innan de två barn jag nu har. Trodde faktiskt aldrig att jag skulle bli mamma men rätt som det var så ville den lilla bebisen hålla sig kvar...... och sedan kom ytterligare en två år senare......

• irre42

jag fick 5 missfall innan jag fick min ynsta son han är 12 nu blev gravid med lill tjejen när han var 5 månader .

• Neko

Jag fick MA i v 12, då hade fostret dött i v 6 =/ Hade känt på mej att något var fel men fick inte gå på VUL förrän då. Sedan så hade jag sex en gång efter att jag slutat blöda och blev gravid på första försöket, trots att det var en 'säker period' ^^ Trodde knappt på det och ringde och hörde och fick veta att ifall test visade positivt efter 6 veckor så var det definitivt en ny graviditet. Fick tid för VUL i vecka 10 pga det tidigare MAet och då såg allt jättebra ut =) Gick på extra VUL i v 12 pga blödningar men inget såg ut att vara fel då heller. Fick en son =)

Du kan säkert få tid till tidigt VUL i efterkommande graviditeter pga ditt tidigare MA om du säger att du är orolig =)

• Morghana

Fick ett MA i v 7. Även om det var tidigt så kändes det fruktansvärt.
    Väntade på ett mensen skulle komma igång igen men det kom ingen mens och jag testade positivt.
    Jag fick göra ett VUL i v8 och då såg allt bra ut.
    Sonen föddes stor och frisk. Hela 4460 g. 14 månader senare föddes son nr 2. Upptäckte inte graviditeten förrän i månad 5. Så nu har jag två smågrabbar som busar runt här på golvet.

• Bebislängtan82

Jag har fått 3 Ma mellan vecka 11-13 alla gånger. När jag blir gravid nästa gång ville läkaren följa mig från början så jag kommer få ultraljud i vecka 6 , 9 , 13 rutin och 20 som med är rutin här.

Man får be om extra kontroller vilket man ofta får när man fått missfall flera gånger

Är 2010 vårt år
Svar på tråden Kan någon ge mig en solskenshistoria efter att ha haft MA?