Inlägg från: hipponk |Visa alla inlägg
  • hipponk

Revlon Nutri Color Creme

Den är VÄLDIGT full med pigment. Har haft den röda när jag hade knallrött och den hjälpte till att hålla en snygg färg.. den med coppar är rätt orange men snygg..

• hipponk

Ja det är den faktiskt aningens i alla fall..de är ju lika mörka.. men alltså vill du vara lite coppar så kör den första.. ELLER det finns en som heter 8..någonting som är ett steg mörkare än 931 och den är rätt snygg faktiskt på blont..beige..men kör du på den första

• hipponk

från hår till hår..ju oftare du använder den ju mer pigment i håret får du ju. använd den lite oftare i början och sedan efter behov är nog bra..
    Finns det ingen salong du kan gå in på och titta på färgkartan där du bor? så Kan du ju skicka efter den sedan om det skiljer i pris.

• hipponk

äh vet du..jag ska kolla upp vilken som är bäst! ska genast ringa min kompis hon har koll

• hipponk

Fick inte tag i henne men slänger in ett svar när jag har fått koll på vad det kan tänkas vara som är närmast i färg

• hipponk

Nu har jag kollat lite..ingen klockren i strawberry ton..skulle möjligtvis vara 931 som är närmast men ingen som är i just den tonen..

Svar på tråden Revlon Nutri Color Creme