Någon som provat dildo med sugpropp? Vad tycks?
Som rubriken: Någon som provat en sådan
Vad tycker ni?
Som rubriken: Någon som provat en sådan
Vad tycker ni?
Nopp det har jag inte. Och jag tror att det är det sista som skulle få komma in i min samling. Men man ska aldrig säga aldrig. Vet bara att dom inte är så lämpliga att sätta på väggen då den kan bli märken :P
Har en...vet inte riktigt om jag är super nöjd..men den fungerar..iaf när man inte längre vill ligga,stå på alla fyra å leka själv längre..den var okej när man vill sitta på huk:9 Den gjorde jobbet så att säga:D
Ok, någon mer?
Puffar
Vi har en
Används ofta i mitt skådespelande för sambon så jag får händerna fria. Passar väldigt br i badrummet med
Varning dock för kraftigt ådriga saker.... dom är obehagliga om dom är i fårt material.
Jag har en. Värdelöst om du frågar mig. Den är alldeles för smal för att vara rolig. Har använt den kanske 2 ggr. Den gör garanterat inte jobbet.
Anonym (Sugen) skrev 2009-04-16 13:33:07 följande:
Vi har en:
www.lustjakt.se/Katalog/Massagestavar_med_sugpropp/Elvera.aspx
Den är väldigt len och inte så stor, går att flytta runt i sugproppen. Vi har satt den på sänggaveln, bord, golv mm
Har inte använt den samtidigt som analsex, då har vi hittat en annan favorit som vi precis har köpt och bara testat 2 gånger och den var mycket bra :0) :
www.lustjakt.se/Produkt/Triple_ultimate.aspx