• Anonym (Sugen)

Någon som provat dildo med sugpropp? Vad tycks?

Som rubriken: Någon som provat en sådan
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden Någon som provat dildo med sugpropp? Vad tycks?
  • toppzen

Nopp det har jag inte. Och jag tror att det är det sista som skulle få komma in i min samling. Men man ska aldrig säga aldrig. Vet bara att dom inte är så lämpliga att sätta på väggen då den kan bli märken :P

• gullsvans

Har en...vet inte riktigt om jag är super nöjd..men den fungerar..iaf när man inte längre vill ligga,stå på alla fyra å leka själv längre..den var okej när man vill sitta på huk:9 Den gjorde jobbet så att säga:D

• Anonym (Sugen)

Ok, någon mer?

• Anonym (Sugen)

Puffar

• Pysselgalningen

Vi har en
    Används ofta i mitt skådespelande för sambon så jag får händerna fria. Passar väldigt br i badrummet med

Varning dock för kraftigt ådriga saker.... dom är obehagliga om dom är i fårt material.

• Anonym (Sugen)
    Pysselgalningen skrev 2009-04-16 12:46:58 följande:
    Vi har en Används ofta i mitt skådespelande för sambon så jag får händerna fria. Passar väldigt br i badrummet med Varning dock för kraftigt ådriga saker.... dom är obehagliga om dom är i fårt material.
    Ok, men vilka rekommenderar du?
    Har ni provat den tillsammans med analsex? Eller hur brukar ni göra, får jag fråga det?
  • Anonym

Jag har en. Värdelöst om du frågar mig. Den är alldeles för smal för att vara rolig. Har använt den kanske 2 ggr. Den gör garanterat inte jobbet.

• Pysselgalningen

Anonym (Sugen) skrev 2009-04-16 13:33:07 följande:

Ok, men vilka rekommenderar du? Har ni provat den tillsammans med analsex? Eller hur brukar ni göra, får jag fråga det?
    Vi har bara en, vet inte vad den heter tyvärr.
    Vi har testat den med analsex, men jag väljer hellst en annan nästa gång, för den är hård och ådrig så ådrorna känns skitmycket.
    Men den funkar finfint att sätta på badkarskanten och på så sätt få sig ett dubbelknull
  • Anonym (Sugen)
    Pysselgalningen skrev 2009-04-16 13:36:14 följande:
    Anonym (Sugen) skrev 2009-04-16 13:33:07 följande: Vi har bara en, vet inte vad den heter tyvärr.Vi har testat den med analsex, men jag väljer hellst en annan nästa gång, för den är hård och ådrig så ådrorna känns skitmycket.Men den funkar finfint att sätta på badkarskanten och på så sätt få sig ett dubbelknull
    Åhh, vad härligt det låter
Svar på tråden Någon som provat dildo med sugpropp? Vad tycks?