• miomion

Lidls blöjor?

Har hört dom ska va helt ok, någon som testat dom?? Vi köper Libero men det går ju åt en hel del pengar.. Så tänkte att det kanske kan va värt att testa Lidls.

(Vi har testat pampers, Ica och huggies, och dom va väl ok, men hittills är Libero favoriten.)

• Svar på tråden Lidls blöjor?
  • Smultronhjärta

Vi började med Libero till sonen och drog sen igenom alla tänkbara sorter tills Lidl ändrade sina blöjor,var nog ett år sedan snart, till det bättre. Sedan dess har vi bara använt Lidls blöjor och bunkrat dem när de har haft bra pris Jättebra!

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • HelHel

Använder också Lidls blöjor och är jättenöjd med dem.

• 09bebbe

Har hört att ciyt gross bamboo ska vara bra. Har dock inte testat själv då de börjar på 5 kg.

• 09bebbe

Från vilka kg finns lidels?

• figuren

Det är kanon bra blöjor . =)

• iii83

Bamboo är hemska!

Vi har kört Liedls sedan ett år tillbaka, köper bara pampers och libero i nöd numera (om det krisar och Liedl har stängt)
    De är toppen!

• Mullemonster

Här är en till som älskar lidls blöjor. Har även pampers men lidls är såå bra. Sitter bra, läcker inte och suger upp MYCKET...

• CarlHerman

Vi använder oftast Lidl´s blöjor och tycker de är kanon! De finns från 4 kg har jag för mig. Ungefär var sjätte vecka är de extra billiga.

• Krabbolina

vi använder huggies.
    Jag är nyfiken på Lidls blöjor men har inte testat dem ännu.

Tycker det är trist att man inte kan köpa prova-på-paket ifrån olika blöjföretag. Det är inte alltid man är sugen på att köpa hem 60 blöjor och så gillar man dem inte. Hade varit bättre med typ ett 10-pack.

Svar på tråden Lidls blöjor?