Du måste logga in för att svara i en tråd.

• miomion

Lidls blöjor?

Har hört dom ska va helt ok, någon som testat dom?? Vi köper Libero men det går ju åt en hel del pengar.. Så tänkte att det kanske kan va värt att testa Lidls.

(Vi har testat pampers, Ica och huggies, och dom va väl ok, men hittills är Libero favoriten.)

• Svar på tråden Lidls blöjor?
  • miomion

Vad bra, då blir det att testa Lidls vid nästa blöjköp Läste nånstans att dom inte har byxblöjor, utan bara vanliga blöjor? Men det spelar oss ingen roll iofs för vi kommer använda vanliga ett tag till.. (sonen är 8 mån)

• pixiewings

Vi köper både deras vanliga och byxblöjor.
    Enda blöjan som funkar även nattetid och ej ger sonen utslag.

Testat både Pampers, Libero och Huggies men passar på att bunkra upp med Lidl varje månad (finns ej här vi bor).

Sebastian 080301
  • pixiewings
    miomion skrev 2009-04-16 11:58:57 följande:
    Vad bra, då blir det att testa Lidls vid nästa blöjköp Läste nånstans att dom inte har byxblöjor, utan bara vanliga blöjor? Men det spelar oss ingen roll iofs för vi kommer använda vanliga ett tag till.. (sonen är 8 mån)
    Vi kör med byxblöjorna men de är ganska stora och det är först nu de börjar sitta bra och håller tätt på våran lillfis (13,5 månad)
    Sebastian 080301
  • Mejokana

Lidl fungerade inte för oss. Libero är de vi trivs bäst med och man får ju mycket rabatter hem i brevlådan.

• Krabbolina
    CarlHerman skrev 2009-04-16 11:56:05 följande:
    De kostar 75kr för 56st (ungefär). När de är på kampanj kostar de 65 kr.
    En tia billigare än huggies då, då lönar det sig inte för mig att köpa Lidls för jag har 4-5 mil till närmsta Lidl.
  • pixiewings
    Krabbolina skrev 2009-04-16 12:05:33 följande:
    En tia billigare än huggies då, då lönar det sig inte för mig att köpa Lidls för jag har 4-5 mil till närmsta Lidl.
    Nej man får bunkra när de har erbjudande (ganska ofta)
    Då kostar de som sagt bara 65.
    Sebastian 080301
  • Krabbolina
    pixiewings skrev 2009-04-16 12:07:54 följande:
    Nej man får bunkra när de har erbjudande (ganska ofta) Då kostar de som sagt bara 65.
    Men jag vet inte när de har det billigt för jag får ingen reklam därifrån!
  • pixiewings
    Krabbolina skrev 2009-04-16 12:09:39 följande:
    Men jag vet inte när de har det billigt för jag får ingen reklam därifrån!
    Inte jag heller!
    Kollar deras hemsida
    Sebastian 080301
  • Krabbolina
    pixiewings skrev 2009-04-16 12:10:24 följande:
    Inte jag heller! Kollar deras hemsida
    aaah, tänkte inte så långt, amningshjärna eller nått!
  • pixiewings
    Krabbolina skrev 2009-04-16 12:12:41 följande:
    aaah, tänkte inte så långt, amningshjärna eller nått!
    Hehe ingen fara!
    Jag kom inte heller att tänka på det innan heller :S
    Sebastian 080301
  • miomion

köper man när dom kostar 65 sparar man ju 40 kr per paket, om man köper libero annars. dom brukar väl kosta 105 tror jag. det blir ju en del i slutändan. Var 6e vecka var det nån som skrev dom brukar ha erbjudande, nån som vet när dom had edet sist, om det snart e dags igen? (hitta ingen info om det på deras sida)

Svar på tråden Lidls blöjor?