Inlägg från: Gräddis |Visa alla inlägg
  • Gräddis

"Vilse i Pannkakan" - Härligt eller Förfärligt?

Vad handlade det om, och varfor hatar man det? Jag har aldrig sett det, bara hort mycket daligt om det. Alskade dock lillstrumpa o syster yster!

• Gräddis

blå fisk skrev 2009-04-17 13:22:53 följande:

Varför man hatar det? Ja, det är ju Staffan Westerberg för det första, vilket nog räcker för en del. Sen var det ganska skruvat och lite ångestladdat så där. En häst eller ko sitter och klappar en trädgren som han kallar för maaammaaa. Det finns en elak person som heter Storpotäten som puttrar runt, kan ha varit läskig för små barn.
    Ok da borjar jag forsta traumat vissa fatt uppleva...hu later ratt otackt!
  • Gräddis
    grisekno skrev 2009-04-17 14:14:56 följande:
    Och en lärarinna som var ett skelett, icke att förglömma!!!Skelett var det hemskaste jag visste, jag drömde mardrömmar om skelett som jagade mig längs gatorna...
    Namen usch! Snacka om att skramma sma barn!
  • Gräddis
    Jazza skrev 2009-04-17 14:19:48 följande:
    Det roligaste av allt är att Westerbrg fått ta så mycket skit genom åren, men vem har sett Teletubbies eller I drömmarnas trädgård? Snacka om att gå på tunga droger
    Fast det ar iallafall bara de positiva effekterna av droger
  • Gräddis
    Jazza skrev 2009-04-17 14:31:16 följande:
    Haha, men fattar du NÅT av programmen? Helt osammanhängande och flummigt.. enda skillnaden mot Westerbergs är ju ljus och färger.... hehe
    Mm det ar flummigt men valdigt kul for mindre barn tror jag Alltsa 1-2 aringar som inte behover sa mycket handling! Medan Vilse i Pannkakan lat ratt hemskt!
Svar på tråden "Vilse i Pannkakan" - Härligt eller Förfärligt?