• Anonym

hur hård penis är vanligt???

Hej jag har en undran?
    jag har börjat haft sex med en kille, som verkligen har sten en hård penis.
    tidigare killar har ju självklart haft stånd men varit "mjukare", denna killen har inte en mjuk fläck utan känns som en sten, varje gång.
    nog för att jag tycker det bara är bra men jag vart och fundera hur vanligt det är, eftersom inga av tidigare har haft så?

vad har ni för erfarenheter?
    hård hård?
    mjuk hård?
    mjuk mjuk?

• Svar på tråden hur hård penis är vanligt???
  • Anonym

min sambos penis är också väldigt hård när vi ska ha sex. Det är ju bara skönt.

• Anonym (hård)

hård och styv,,,har aldrig haft någon som varit mjuk vid stånd...hmm trodde jag hade lite erfarenhet;p

• fjonkan

Det kan vara olika från gång till gång på samma kille. Men en del har lättare att bli riktigt stenhårda medans andra har lite mjukare stånd.

• Anonym (yadayada)

min sambo har allt som oftast hård hård, men ibland är den lite mjukare vid några tillfällen

• Anonym

Anonym (pisslisa) skrev 2009-04-17 20:49:49 följande:

Hammarskaft
    oj haha:-P
  • Anonym

Jag har varit med killar som både haft riktigt stenhårda och dom som varit mjukare. Dom som har varit mjukare har oftast varit dom med rätt stor kuk.
    Jag tror jag föredrar dom som är lite "mittemellan". Är dom för mjuka så känns det lite mindre tycker jag. Men är dom alldeles stenhårda så tycker jag att det kan göra lite ont.

• gabor

Stenhård, alltid...tills åderpålen fått smaka ordentligt knulla , då blir den lite mjukare..en stund.

• Anonym (gravido)

Jag har varit tillsammans med min man i 4,5 år och de första två åren var den lite mjukare, inte mjuk, men inte så jättehårt stånd. Han hade samtidigt prestationsångest. Med åren växte självförtroendet fram och vårt sexliv har blivit riktigt hett. Nu när jag är gravid och vi har en liten son hemma hinner vi inte ha sex varje dag längre och han får ett riktigt ordentligt stånd så fort han blir upphetsad. Så det kan vara olika från gång till gång eller period till period för samma person.

Svar på tråden hur hård penis är vanligt???