• hungran

Ert sämsta och bästa resultat på högskoleprovet!

Hej!
    Skulle vilja veta ert sämsta samt bästa resultat på HP. Själv har jag skrivit en gång i våras och fick ihop 0,8. Hann inte med utan när jag tex var klar med hälften av engelskan så var tiden nästan slut. Får trösta mig med att orden samt nog var över medel.Tänkte öva lite inför hösten, skulle behöva höja mitt resultat med 0,5 alltså till 1,3 det kan väl inte vara helt omöjligt?

Vill gärna höra om era erfarenheter.

• Svar på tråden Ert sämsta och bästa resultat på högskoleprovet!
  • wellah

jag har bara skrivit en gång förra hösten 1,1 klart det går att förbättra det handlar mkt om att hinna med, för stressigt var det.... jag hade bäst på statistik å det jag inte trodde jag skulle klara alls hahahaha men det hade jag ju pluggat mest så plugg lönar sig även inför HP!

• Karpet

Jag har gjort det 2 ggr. Första gången hade jag som wellah 1,1 och andra gången höjde jag till 1,4. De flesta som gör provet höjer de första två gångerna de gör om det.

• Cuthalion

Sämsta: 1,5
    Bästa: 1,6

Inte riktigt nöjd men jag kom in på utbildningen iaf

• Supermummy

Sämst 0,6 det var förra terminen!

• 201201232

1,4 skrev bara en gång när jag gick i tvåan på gymnasiet. Det handlar ju om att skriva när de andra som skriver är mindre smarta också...

• AA aa

Bästa 1,9
    Sämsta 1,8

Har inte skrivit det fler gånger

• CK82

Bästa; 1,8 (skrev i höstas)
    Sämst; 0,9 (skrev det i 2an på gymnasiet)

Tror man höjer sej med 0,2 i genomsnitt andra gången...har för mej att jag läst det nångång!

Lycka till!

• modesty74

Sämsta: 1,4 (satt och flirtade med en snygg kille på bänkraden framför).
    Bästa: 1,7

• RadixLecti

Skrev det bara en gång. 2.0. Tyckte det räckte.
    Lita på att jag slutade bry mig om mina gymnasiebetyg.

Svar på tråden Ert sämsta och bästa resultat på högskoleprovet!