• läslusen

Hoppas Hoppas

Ho ho!
    Nu har jag hittat hit jag med Bra initiativ kaka 76! 25 ägg: wow!

Bette: grattis till vul!!!

Några av er vet ju redan om att jag var på vul igår och såg ett litet pyre på 1cm med hjärtslag och små tendenser till armar och ben. Jag har bildbevis, och tur är väl det för det känns overkligt att ta in. Samtidigt påminner bland annat halsbränna och molvärk, eller rättare sagt en stramande känsla, om att det stämmer!

• läslusen

Irma1: tack, jag fick ju karta för att hitta hit
    Bette: Härligt! Har du fått tid för nästa vul? Jag fick en ny tid den 27/5. Längtar redan tills dess.

• läslusen

kaka76: jag hade molvärk, kände mig trött, brösten ömmade... Nedstämd vet jag inte direkt men nog var det påfrestande och oroligt att bara vänta och vända in och ut på alla symptom. Jag förstår verkligen hur mycket du längtar tills TD!!!

Mår mest illa nu och är extremt trött.

Irma: jag fick tillbaks två dagar efter.

• läslusen

Bette: Det har jag inte hört något om. Vitaminer är ju nyttigt? Annars får du äta vanliga apelsiner.

• läslusen

Hej alla och trevlig Valborg!!!

plockhönan: Välkommen hit!

Irma1:Se där, du behövde inte oroa dig för slemhinnan. Hoppas så att du fått positivt besked. Håller tummarna för fullt!!!

Kaka 76: Vilket skratt jag fick! ("går och klämmer hela tiden" ) Snart TD. Ska du också hålla dig ifrån att testa innan eller ska du tjuvstarta?

• läslusen

kaka76: Vad roligt!!! Stort grattis till plusset! Välkommen i klubben (Tänk att man skulle få lov att säga så) Jag kan ju svara på din fråga ändå... jag vågade inte testa innan TD, och jag hade inga spottings innan.

Irma 1: Lång väntan tills på måndag Det är ju jättebra att det ser lovande ut. Hoppas, hoppas!

• läslusen

kaka 76: Hoppas allt är bra med dig!?

Plockhönan: det är ju inget trevligt att spraya men det är ju övergående som väl är. Skönt att komma igång.

• läslusen

Det låter tufft med tio timmmars arbetspass men skönt att höra att du mår bra!
    Solen lyser här även om det skulle regna. Mår illa men är på gott humör ändå.

• läslusen

kaka76: Som Bette skriver så ska du inte oroa dig för mycket eftersom det verkar så vanligt. Jag tycker ändå du ska ringa imorgon och höra med dem. Det är alltid bäst att vara på den säkra sidan och förhoppningsvis få lite lugnande besked. Jag läste dessutom någonstans om att progynon kan göra så att man får lite spottings...?

Irma1: Oh, vad roligt!!! Grattis! Det låter ju helt fantastiskt att donatorn fick ut så många ägg så att det blev så många som 12 till er som mottagarpar 2! Det behövs bara ett guldägg. Synd att man inte får tillbaks två ägg om de nu ser att det inte kan klara av att frysas? Vila och tänk bara positivt nu!

• läslusen

Kaka76: Skönt att du får vul på måndag!
    Irma1: Jag kände molvärk tidigt men då trodde jag att det berodde på alla mediciner och var orolig för att det var mensen som var på G.

Svar på tråden Hoppas Hoppas