Hoppas Hoppas
Tack, min testdag blir 5/6.
Tack, min testdag blir 5/6.
Irma1: NEEJ va tråkigt! Så skulle det ju inte vara... kramis.
Ja, du ska sluta tvärt med allt, så kommer mens inom ca 2dagar..
lisjau: Välkommen hit . Men, läste att du mest troligt inte plussade...jättetråkigt. Vi fick minus 29/3. Jag är nog av uppfattning att jag hellre tar minus direkt, än pluss och nåt händer sen...det är jag orolig för...efter 3 mf (spontana graviditeter).
Irma1: Ingen sa nåt under själva behandlingen, men jag ringde via repro på måndagen (lättast att komma fram där den ggn) och bad att donationssköterska skulle ringa upp när jag nämde varför. Då sa Charlotte att jag direkt slutar med alla mediciner.
Även om det känns tungt nu, så kommer ni igen ännu starkare till hösten. Se till att ni får recept på nya sprayer, så ni kan börja ta den när det passar i tiden efter sommaruppehållet. Tänk på era eskimåer som väntar på er. Kram från mig.
Irma1: Det var den info som jag fått. Och vi gör ju samma behandling...bör inte vara skillnad tycker jag.
Plockhöna: Jag förstår din rädsla, lider med dej. Jag tror nästan att det kan vara svårare (iaf på ett annat sätt) när det är en närstående som ska hjälpa till. Allt står och faller på att hon mår bra. Jag hoppas verkligen att hon mår bättre snart. Men jag tror att ni ska prata om det....antagligen känner hon sig skyldig till avbrottet om det skulle bli så, precis som du blir väldigt besviken. Eller så träffa Stina tillsammans. Ni ska absolut inte må dåligt...
Vår ÄP-dag började på natten innan då min systerson fick magsjuka...Min syster gick med väldigt försiktiga steg till SU och visste verkligen inte om hon vågade göra ingreppet..tänk om!
Kaka76: Va skönt att höra att ni tar nya tag...nu vet du att det är möjligt att plussa så nästa ggn kan bara bli perfekt. Fick du opereras för utomkveds, eller hade naturen lösning på det själv?
Jag är själv på RD6, tid sniglar fram. Ömma bröst (vaggisar), lite illamående ibland(biverkning av både östrogen & vaggis)...
kram till er alla.
Irma1: Jag tror det var som en vanlig mens tror jag...5-7dagar.
Plockhönan: härligt att det gick vägen med behandlingen. oså hus på det..Ni har en härlig tid framför er. kram
Plockhönan: Jättetråkigt att det har blivit jobbigt...håll ut!!!! Kram
Kaka76: Tack, men jag har inga stora förhoppningar...testade minus dag 14, men har hört att det kan vända... Men va jobbigt det är att fortsätta med vaggisar nu... Så vi får väl boka in oss till hösten och göra ett sista försök, tror inte jag orkar hoppas mer än så. kramis
Hej. Jag testade minus, så medicinering har upphört. Får testa 1ggn til efter sommaren. Kramis
Plockhönan: Underbara nyheter!!!! Jag håller alla tummar för er nu. Jag lånar dina till hösten . Kram
Hinos: Välkommen hit. lycka till.
Plockhönan: Insättningsdag är dag NOLL!
Hej på er. HAr inte varit här på ett tag... Även detta året kan jag dricka vin till maten på midsommar...trist! Har iaf bokat en ny tid t v 35-36.. Ska börja spraya i slutet på juli när mensen kommer. HAr ju 2st kvar i frysen. Kramis
Plockhönan: JätTegrattis!!!!!
hej. Jag har varit borta från dator mkt, så jag vill bara flagga att jag håller mig uppdaterad här i tråden, även om jaginte just nu skriver så mkt. Jag väntar mens i dagarna, men pga av sommaruppehåll så kommer jag inte starta medicinering förrän nästa ggn. Har prel tid på SU v 35-36 för ny insättning. Jättekram till er alla!!!