• Irma1

Hoppas Hoppas

Tack för era kramar... Idag har jag o gubben min varit på stan en sväng o kollat lite kläder inför ett bröllop om 2 veckor.. Men jag va inte så himla sugen på att gå runt o prova så det blev en bit mat istället för oss.. Försöker att tänka positivt men det får nog ta lite tid o sen så kommer vi att se fram mot nästa insättning.. Tog förresten ledigt från jobbet idag o det va jätte skönt.. Tycker sen att det är så jobbigt att det är så många runt mig som är gravida o precis fått bebis.. Självklart är jag glad för deras skull men känner att när många va av misstag o vissa tycker dom haft det jobbigt när dom har försökt i 3-6 mån.. Sen kan dom inte förstå att jag tycker det är jobbigt o träffa dom utan jag får ju ta del av deras lycka.. Nu vet ju dom inte om vad som har hänt men dom vet ju att vi har försökt i så många år o att vi står uppsatta i kö..

Förlåt om jag låter bitter men det va skönt o bara få ur mig lite..

Tack för att ni finns..

• Irma1

Heja06: Jag har slutat idag med vaggisar o progynon tabletter o tog bort mitt plåster på magen o ska försöka ringa donationsmottagningen i morgon o kolla hur vi ska gå vidare..Tror att jag gör rätt i att sluta nu.. Hoppas att vi får en ny tid strax efter att dom öppnat igen o att det lilla embryot klarar upptiningen.. Annars får vi ju en ny donator o det tar nog lite längre tid då.. Charlotte är ju en så underbar barnmorska..

Ha en mysig kväll..

• Irma1

Lisjau: Ja det är skönt att man kan få skriva av sig o få tips, råd o stöd här inne.. Roligt att du hittat hit.. Sen får du skriva o berätta vad dom sa på SU..

Kram på dig o ha en mysig kväll..

• Irma1

Heja06: Nej det tror inte jag heller.. Det va nog bra o sluta så det kan komma ut har ju känt som mensvärk i en vecka nu.. Så det är nog skönt om det får komma ut..

• Irma1

Plockhönan: Hoppas verkligen att din syster blir bättre o att ni kan genomföra det..
    Håller tummarna..

• Irma1

Cemali: Ja o jag gjorde helt rätt i att sluta med min medicin o väntar nu på en blödning o om det inte kommer någon på 8-9 dagar så ska jag ta provera o sen äta 1 tablett per dag med progynon i sommar.. Ska ringa i morgon o prata med Charlotte när vi ska göra ett försök med det lilla embryot i frysen.. Blir nog vecka 33.. När ska du göra UL??

Ha det så bra o sköt om dig..

Känns lite bättre idag o ska försöka o tänka positiva tankar..

• Irma1

Cemali: Jag har tagit provera när jag höll på med mina försök med pergotime o sen en gång när jag gjorde min IVF o under testcykeln o nu på detta försök då.. Ann på SU trodde ju också att jag har haft lite för lite östrogen för länge det va därför slemhinnan tog lite tid för o växa till sig som den skulle.. Så jag tror att det är bra att jag får äta lite progynon under sommaren.. Sen har jag läst att det är många som har provat akupunktur o att det har hjälpt o få slemhinnan tjockare.. Har du hört något om det??

Ska tänka på dig i morgon..

• Irma1

Oj oj oj nu känns det i magen o blödningen har precis kommit.. Ska ringa till SU snart..

Lisjau: Hur går det för dig tjejen??

• Irma1

Har nu pratat med SU o skulle planera in en insättning i vecka 33 men eftersom jag har haft en cysta som ställt till det innan så måste dom kunna ta ett nedregleringsprov o det hinner dom inte göra innan eftersom dom har sommarstängt så det blir för tätt innan vecka 33.. Har ju semester i aug så det kan vara skönt o njuta av den o inte behöva in på SU o ta prover så vi bestämde att jag skulle ringa i vecka 33 o så skulle vi planera in ett nytt försök om den lilla eskimån klar sig.. Annars är det bara att vänta in en ny donator..

Kram på er alla från en som har grymt ont i magen men skönt o få ut det..

• Irma1

Plockhönan: vad skönt att ni får fortsätta behandlingen..

• Irma1

Cemali: Hur gick det i fredags med Nupp testet?? Gud så underbart att få se det lilla pyret i magen..

Plockhönan: Vad jobbigt det där med din syster men håll ut som heja06 skriver..

• Irma1

Heja06: Jag håller tummarna stenhårt på att det blir ett plus dag 18.. Massa kramar..

• Irma1

Heja06: Neej va tråkigt.. Massa styrkekramar.. Tänker på dig..

• Irma1

Lisjau: God natt på dig..

I morgon ska vi iväg på en liten tripp i helgen.. Ska på bröllop på lördag
    Det ska bli kul.. Lite annat o tänka på.. Hoppaas inte det är för många som är gravida bara är ju lite känslig nu.. Får försöka att hitta på lite skoj i sommar o undvika gravida vänner.. Även fast jag är jätte glad för deras skull så känner jag mig hemsk när jag känner att jag inte orkar o träffa dom.. Varför känns det så här Ja ja nu ska jag ha kul i helgen o dricka någon go drink kanske.. Får se fram mot att det blir en solig o varm sommar..

• Irma1

Plockhönan: Så spännande.. Nu ska jag hålla tummarna för dig..

Hinos: Välkommen hit..

Nu har man kommit hem från bröllopet i helgen o det fanns bara en bebis där på 3 mån o gissa vem som satt bredvid!! jätte söt men också väldigt jobbigt för mig.. Fick ju sitta där hela middagen o vara trevlig.. men det blev lite lättare sen när middagen va slut o man började röra lite på sig.. Jag kräks snart på den här ovissheten om det kommer att kunna bli något.. Ha det så bra alla..

Kramar!!

• Irma1

Hej alla.. Har inte varit inne så ofta o kommer nog inte vara det heller så mycket nu under sommaren man har ju så mycket o göra

Stort Grattis plockhönan till plusset

Kram på er

• Irma1

Har haft en jätte jobbig dag idag.. Vet inte vad det är som händer med min kropp. Jag grät o grät idag o kände mig jätte konstig o har inte någon ork alls.. Det är några nu som ska ha bebisar närsom helst o jag tycker det är jätte jobbigt.. Jag är ju jätte glad för deras skull men kan inte hjälpa att jag känner mig sån här.. Tycker att det känns så orättvist o vill inte känna så..

Hoppas ni alla har en mysig sommar..

Rödluvan 71: Det ser du längst upp i rubriken under kakan 76.. Denna stängs 17 juli.. Trådarna varar bara i 3 månader sen får man starta en ny..

Svar på tråden Hoppas Hoppas