Onanera sönder klitoris?
Jag måste bara fråga en dum fråga.
Kan man onanera sönder klitoris??
Jag måste bara fråga en dum fråga.
Kan man onanera sönder klitoris??
Nä, men lite öm kan den nog bli. =)
Prova!?
haha nej, du kan inte "ha sönder den" men skavsår kan du få!
*vet av egen smärtsam erfarenhet *
jo det kan man med stålborste/vinkelslip kanske om man får in den där..:)
jo det kan man, jag har många gånger fått på skav och skrubbsår det ser ut som att en hudbit saknas på den minimala härligheten.
Aj jag får ont bara av att läsa denna tråden Jisses, jag älskar att onanera, men har faktiskt aldrig råkat ut för den gått sönder eller har fått skavsår (tack o lov)
Hejhej!
Vet att detta skrevs för väääldigt länge sen och väntar inte mig något svar men hade varit tacksam för alla svar!
Har haft samma problem som ni har snackat om i tråden, fick ett sår på klitoriskappan efter lite för mycket av det intima och läste att några av er har varit med om samma sak så jag undrar..
Gjorde ni något speciellt för att lindra det så att det inte svider så mycket?
Hur lång tid tog det innan det läkte helt för er?
Har förklarat för sambon och vi har lagt det intima på is för tillfället meeeen... det är sååå svårt!????????
Hejhej!
Vet att detta skrevs för väääldigt länge sen och väntar inte mig något svar men hade varit tacksam för alla svar!
Har haft samma problem som ni har snackat om i tråden, fick ett sår på klitoriskappan efter lite för mycket av det intima och läste att några av er har varit med om samma sak så jag undrar..
Har förklarat för sambon och vi har lagt det intima på is för tillfället meeeen... det är sååå svårt!????????
Hejhej!
Det har jag inte hört talas om.