• sweety2009

Molvärk i tjejmagen, ljumskarna och svanken!!!

Hej!!

Vet ej om jag är gravid än, testerna jag tagit har inte gett något utslag än, har precis haft en vecka med bruna flytningar, dock mått hur bra som helst!
    Ska testa efter en vecka igen och se om det blir något..

Men nu till frågan, nu ikväll så känner jag starkt molande värk från tjejmagen, som har gått ner i ljumskarna och så även lite svag värk i ryggen, va med om tidigare i dag att det "ilade" ner i musen :D vad kan detta va för tecken, ibland känner jag mig gravid, vissa dagar känner jag mig så ogravid så det finns inte!
    Testet jag tog va på BIM+3, det va neg... borde det inte visat något då?? det va CB test ej digitalt...

Någon annan som känt såhär och sedan plussat???
    Kan nämna att jag även har haft andra gravsymptom, och min stubin är inte lång kan jag säga... Jag känner inte igen mig själv!!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Molvärk i tjejmagen, ljumskarna och svanken!!!
  • Rae

Jag är i samma situation just nu, är på dag 29 och ingenting ännu. Det är lite tidigt men annars brukar jag ha lite spottings dag 27, 28 sådär men ingenting nu. Känner ingenting speciellt och jag brukar ha mer PMS än så här. Vet inte vad jag ska tro. Vill testa redan imorgon men det är väl för tidigt kan jag tro.
    Lycka till!

• sweety2009

Ja suck det är väl det, det är ju så olika från person till person har jag hört.. Antar att det bara är och bita i det sura äppplet och vänta... =(

Lycka till du med, håller tummarna!

• Rae

Jag fick plus idag! Fy, vad underbart och hemskt på samma gång! Man blir ju så nervös!

Hur går det för dig?

• sweety2009

Nej va roligt!! GRATTIS!! =)
    Nej jag har inte vågat testa igen än...
    Men det läskiga är att jag känner mig så oerhört gravid, jag känner att det liksom växer i magen, det finns något där, men ändå har testerna innan visat neg, och vissa har jag fått ett svagt svagt streck efter utgångstiden...

Grattis än en gång och lycka till nu =)

• Rae

Vänta några dagar och testa igen. Du kanske är en "låghormonare" som man säger.
    Lycka till du med!

• sweety2009
    Rae skrev 2009-04-21 06:40:06 följande:
    Vänta några dagar och testa igen. Du kanske är en "låghormonare" som man säger.Lycka till du med!
    Tack så mycket, och hoppas ditt pyre håller sig i magen nu =) Lycka till
  • JennyPaulina

Hej Sweety!

Vi är i precis samma båt. Har alla graviditetssymptom men inte lyckats testa plus. Utom en gång helt klart och tydligt, inget spöke, men plusset kom inte inom de angivna 2 minuterna.
    Min mens var några dar sen, tunn och kortvarig. Hade knappt nån mensvärk alls. BM var kring 12.4 blödningen kom den 14de. Hade pyttelite ljusbrun flytning på lördagen oxå. Det är så långt ifrån normal mens för mig som det bara kan vara!

Brösten ryms knappt in i min största BH (köpte den förra året när jag hade nuvaring och brösten svällde), men nu UTAN stoppningskuddarna. Formellt så är jag inte gravid då...

• sweety2009
    JennyPaulina skrev 2009-04-21 12:10:26 följande:
    Hej Sweety!Vi är i precis samma båt. Har alla graviditetssymptom men inte lyckats testa plus. Utom en gång helt klart och tydligt, inget spöke, men plusset kom inte inom de angivna 2 minuterna. Min mens var några dar sen, tunn och kortvarig. Hade knappt nån mensvärk alls. BM var kring 12.4 blödningen kom den 14de. Hade pyttelite ljusbrun flytning på lördagen oxå. Det är så långt ifrån normal mens för mig som det bara kan vara!Brösten ryms knappt in i min största BH (köpte den förra året när jag hade nuvaring och brösten svällde), men nu UTAN stoppningskuddarna. Formellt så är jag inte gravid då...
    Hej! va skönt och veta att man inte är ensam.. det enda jag inte märkt av är mina bröst dem är som vanligt! tror jag, inbillar mig nog men det känns som ådrorna syns mer... :?
    Jag undrar oxå vad som hände med min mens?? Hallå, om den är sån från och med nu så kan jag ju inte göra annat än jubla!!
    Jag har alltid haft så fruktansvärd mensvärk och mycket blödning, denna gången va rena rama himmelriket!!
    Den kom dessutom 4 dagar förtidigt! och sen knappt något blod alls i ca 1vecka, det va rikliga flytningar med röd/brun färg.. skiftade lite ibland..
    Man blir så fundersam.. Har du haft några andra symptom??
    Vi får hålla tummarna =) När tänker du testa igen??
  • Riccin

Hej

Jag känner igen mig i dina symtomer. Jag hade samma ilande o värk ner i ljumskarna o rygg och trodde jag skulle ha tidig mens..tog 2 tester=negativt. Efter 5 dagar så fortsatte det o ingen mens..så jag köpte ett "ClearBlue" och det var positivt, detta på dagen jag skulle ha haft mensen.

Jag var in på tidig koll med vag.ultr.ljud o det visade sig vara en cysta som satt på ena äggstocken. Så symtomerna berodde tydligen både på cystan o graviditeten.

Annars så verkar det som sagt vara olika när gravtestet visar positivt.
    Lycka till iaf

Svar på tråden Molvärk i tjejmagen, ljumskarna och svanken!!!