• Pärla

Äntligen plus

Sessan4: Stort grattis till plusset!! Och håller alla mina tummar att det ska gå bra!!

Har klassisk fråga om vad du kände för symtomer innan plusset, under ruvningstiden..

Själv är jag på ruvdag 11, och har kännt mycket av stickningar och hugg på rd 4-7, och även mensvärk..Nu känner jag samma som mensvärk, mycket tryck på vänstra sidan av livmodret, och det drar till sig när jag reser mig upp, eller böjer mig fram när jag skriver på datan..Jag känner att nåt händer där, men kan ju inte veta det säkert heller..Har aldrig kännt den här värken förut..
    För i övrigt kände jag ömma svullna bröst, men nu är det inte det längre, bara spända..Känner mig även svullen i magen..Känner mig gravid pga det

Vad tror du?

Skulle vara tacksam om du kunde svara..

Lycka till i framtiden!!
    Kram.

• Pärla

Turbolina: Det glömde jag tillägga!
    Jag har inte fått nån blödning än. Jag har gjort den långa metoden, och skulle det ha varit normalt, så skulle jag haft min mens för en vecka sedan, men jag har inte haft en enda droppe blödning än, och det är väl bra va?

• Pärla

Turbolina: Gjorde du långa metoden med spray och sprutor eller?

• Pärla

Turbolina: Tack vännen. Och stort grattis till dina tvillingar! Vad häftigt
    Lycka till, Kram.

• Pärla

Tjejer!

Ni som har plussat, hjälp mig..

Är på ruvdag 13, har testdag på söndag, och känner nu lite mer av mensvärk känns det som.
    Inte nån droppe av blödning, och inga andra tydliga symtomer..

Vad tror ni?

Kan man känna kraftiga mensvärk ibland fast man plussar?

Svar på tråden Äntligen plus