present till 1åring
vad tycker ni en 1 åring uppskattar mest.ska på kalas snart o vet inte vad jag ska köpa. har tänkt att köpa en bok kanske, men vet inte vad en 1 åring tycker om...hm..nån som kan tipsa lite?
vad tycker ni en 1 åring uppskattar mest.ska på kalas snart o vet inte vad jag ska köpa. har tänkt att köpa en bok kanske, men vet inte vad en 1 åring tycker om...hm..nån som kan tipsa lite?
Puffar då jag oxå ska på 1års-kalas snart...
Vi köpte ett Zoo-park till nathalie på åhlens. Med flobhäst, apa, lejon, zebra m.m. Trycker man på knappen där djuret står då låter det dom just de djuret.
tror det kosta mellan 250-350kr
Hon älskar de!
hmm....jag har en snart ettåring men det är svårt att säga vad han skulle uppskata. Försökte fråga honom men han säger bara mamm mmamm
Ja, du.. Jag skulle tro att min lille son skulle uppskatta:
- en dockvagn
- en docka
- böcker är ALLTID bra att ha
Fast det är också frågan om hur mycket tänkte du lägga på presentet..
Annars tycker han just nu jätte mycket om leksaker som man kan trycka på så att det ploppar ut något eller att det kommer melodi..
Kommer jag på något mer så återkommer jag
någon mer?
*Pussel
*åkbil
*duplo
*bygklossar
*böcker
*olika plast djur
Linnea har just fyllt 1. Favoritpresenten var en hund med blinkande lampor och en massa melodier som spelar när man trycker på en knapp. Lite dyrt kanske beroende på vem du ska på kalas hos. Över huvud taget saker som låter är uppskattat (av barnen i alla fall )
Även "träpussel med knoppar", ett sånt som man passar in bitar i utstansade hål var populärt. De är inte så dyra, tror man kan köpa på Willys för en femtiolapp.
Sandlådeleksaker. Saker där man ska passa in former i hål, om ni fattar vad jag menar. Roliga CD-skivor med barnmusik.
Och en miljon grejer till....
En xylifon som barnet kan sitta och spela på! Vår skrutt fick en här om dagen och den uppskattas verkligen. Eller varför inte en trumma?
Något klädesplagg, kanske uppskattas mest av föräldrarna men ändå!
Kritor och ett block med papper att rita på!
En waldorfdocka, tygdockor jättefina finns massa olika former och färger!
Klossar att bygga med!
Böcker
Ylvas mest uppskattade 1års present förutom gunghästen och alla åkfordon var en "tuggummiautomat" Som man stoppar i bollar och trycker på en spak på sidan så rullar ´bollarna ut, precis som tuggummin gör i sånna där stora automater.. sen blinkar de och spelas en söt melodi..
allt som har knappar lampor o ljud är superkul! finns massvis med såna grejor i leksaksaffärerna från under en hundring.
tack för alla tipsen!
En bok med flikar man kan lyfta på