• Pyssilullan

Någon som köper blöjor från Lidl??? Bra eller dåliga

Ja, som sagt ...
    köper ngn blöjor från Lidl? Är dom BRA eller dåliga
    Pris?

• Svar på tråden Någon som köper blöjor från Lidl??? Bra eller dåliga
  • clara02

jag köpte ett paket förut, ja tyckte dom va dåliga å luktade konstigt.

• clara02

tror ja betalade ca 50-60kr för ett paket

• Dalkulla74

För oss fungerar Lidls blöjor bäst (hade problem med bajsläckade upp åt ryggen förut). De kostar 69kr paket, 4-9kg är det 50st i tror jag.

• Ylle

jag har sett andra trådar där en del är supernöjda med lidl... olika på olika bebisar. har själv inte provat, har inget lidl nära.

• ahlcec

Jag har köpt ett par paket, de var svinbilliga. Men på min June funkade de inte, de blev superblöta efter en lusig kiss, och så var det som om det där innehållet i blöjorna bildade klumpar och äh, jag vet inte..
    Men å andra sidan, jag gav bort blöjorna till en kompis, och på hennes bäs funkade de toppenbra.

• Mia83

Otroligt nöjd med deras blöjor, tyvärr befinner vi oss emellan stl just nu...

• Åsa Gåsa

Dalkulla 74: vi hade exakt samma problem med läckage upp på ryggen förut..... Lidl`s blöjor e klart bäst!!!!!

• Dalkulla74

Tror det är det att de fjädrar bra så att de går att spänna åt mycket utan att det blir stumt och för hårt runt maggen.

• clara02

jag måste bara berätta.
    när dom öppnade lidl här i stan där ja bor så va det en pappa som va där med sin lilla dotter på ca 1år, han måste ha tyckt att dom blöjorna va super bra för han köpte nämligen ca 30 paket (jag fick lov att snabb räkna när han gick förbi) de såg inte riktigt klokt ut först alla blöjorna i kundvagnen sen en liten flicka nertrykt där också, såg så kul ut där sitter en söt liten tjej med 30 paket blöjor ja kunde inte låta bli å tänka undra hur mycket den lilla tjejen bajjade.

• Fembarnsmorsan

Vi köper Lidl´s blöjor till vår Dennis.De är superbra tycker jag o BILLIGA!!!Har provat de flesta märkena o annars så gillar jag pampers blöjor för de är torra på ytan,ett minus med dem är att det inte är resår i ryggen.

Svar på tråden Någon som köper blöjor från Lidl??? Bra eller dåliga