• Sezzan07

    Cambridge, med början v 17!!

    På tordag börjar jag ren kur av CAMBRIDGE!! Om det finns fler här inne som startar snart eller precis har startat med någon sorts pulverdiet så HÄNG PÅ!!Så kan vi peppa varandra !!!

  • Svar på tråden Cambridge, med början v 17!!
  • evolyn
    nyproduktionen skrev 2009-06-10 12:08:23 följande:
    Kikar in mellanåt, skoj att se hur bra det går för oss alla har själv gått ner 16 kilo nu.. såååååååå nöjd
    Härligt,jag har också gott ner 16kg nu,men sen nyår,orkade inte ta allt på engång när jag började då.
  • nyproduktionen
    evolyn skrev 2009-06-10 12:23:44 följande:
    Härligt,jag har också gott ner 16kg nu,men sen nyår,orkade inte ta allt på engång när jag började då.
    Vad vi är DUKTIGA
  • evolyn
    nyproduktionen skrev 2009-06-10 12:28:22 följande:
    Vad vi är DUKTIGA
    Skit duktiga,hur länge har du hållt på?
  • essamino

    Jag har fått svar nu och det visade sig att jag tydligen är lakosintolerant. köpte tabelter mot det på apoteket och blev direkt bättre i magen.

    Malin P skrev 2009-06-09 07:44:46 följande:


    Skriv till dom och fråga, kan slänga iväg ett mejl till min och se om jag får något vettigt svar.
  • Sezzan07
    essamino skrev 2009-06-10 12:49:24 följande:
    Jag har fått svar nu och det visade sig att jag tydligen är lakosintolerant. köpte tabelter mot det på apoteket och blev direkt bättre i magen.Malin P skrev 2009-06-09 07:44:46 följande:
    Där det inte konstigt att du mådde dåligt!!skönt det löst sig!
  • Sezzan07
    nyproduktionen skrev 2009-06-10 12:08:23 följande:
    Kikar in mellanåt, skoj att se hur bra det går för oss alla har själv gått ner 16 kilo nu.. såååååååå nöjd
    Grattis!!!Härligt!!
  • Sezzan07

    Har ju min vägdag imorgon men smygvägde mig imorse och då var det 17.9kg! Går in på v 8 imorgon och då min sista vecka på ren kur, hade varit kul om vågen hade visat -20 nästa vecka men vi får se.......ska kämpa vidare iaf!!Ikväll blir det träning på min maskin och sedan lite med mina hantlar!! måste komma igång ordentligt så fettet blir muskler!!

  • evolyn
    Sezzan07 skrev 2009-06-10 17:12:12 följande:
    Har ju min vägdag imorgon men smygvägde mig imorse och då var det 17.9kg! Går in på v 8 imorgon och då min sista vecka på ren kur, hade varit kul om vågen hade visat -20 nästa vecka men vi får se.......ska kämpa vidare iaf!!Ikväll blir det träning på min maskin och sedan lite med mina hantlar!! måste komma igång ordentligt så fettet blir muskler!!
    Du är en riktig kämpe,jag ska kämpa vidare efter den här helgen så får vi se hur lång tid det tar,jag har inte ens ett slut mål men tror jag vill landa på 68 men kanske ser jag för smal ut då,det får man se när man är där.
  • Sezzan07
    evolyn skrev 2009-06-10 17:19:15 följande:
    Du är en riktig kämpe,jag ska kämpa vidare efter den här helgen så får vi se hur lång tid det tar,jag har inte ens ett slut mål men tror jag vill landa på 68 men kanske ser jag för smal ut då,det får man se när man är där.
    tackar så mycket! Idag föll jag dock regält!!tog några tuggor pasta och lite köttfärssås....och nu när man sitter här efteråt så ångrar man ju sig.....JÄVLA SKIT!!! så arg på mig själv....så nu blir det till att träna som en galning ikväll....jag tror jag slappnar av lite mer och mer nu med tanke på att jag ska börja äta så smått nästa vecka...men att jag tillåter mig själv slappna av så pass att jag tog mat irriterar mig!

    Jag har ju börjat äta lite läckerol och tugga tuggumi lite så smått..skönt att få använda käkarna igen (förutom när man pratar) ......
  • evolyn
    Sezzan07 skrev 2009-06-10 18:04:22 följande:
    tackar så mycket! Idag föll jag dock regält!!tog några tuggor pasta och lite köttfärssås....och nu när man sitter här efteråt så ångrar man ju sig.....JÄVLA SKIT!!! så arg på mig själv....så nu blir det till att träna som en galning ikväll....jag tror jag slappnar av lite mer och mer nu med tanke på att jag ska börja äta så smått nästa vecka...men att jag tillåter mig själv slappna av så pass att jag tog mat irriterar mig! Jag har ju börjat äta lite läckerol och tugga tuggumi lite så smått..skönt att få använda käkarna igen (förutom när man pratar) ......
    Straffa inte dig själv för det,det är helt naturligt att äta och det var inte ens mycket,du åker troligtvis inte ur ketosen heller.
    Tuggumi måste jag tugga fast jag är dålig på det,opererade nämligen käkarna för några veckor sen och måste träna dom med tuggning,dom tycker att jag ska äta mycket segt kött och sånt,jaja får göra det sen,kör extra hårt med mina övningar istället.
Svar på tråden Cambridge, med början v 17!!