Inlägg från: Mysrester |Visa alla inlägg
  • Mysrester

ROMER

Jag känner ingen rom, och tycker inte personligt illa om dem. Jag tycker mest bara att deras kläder ser fördjävliga ut.

• Mysrester
    Mieria skrev 2009-06-03 01:23:57 följande:
    Min personliga erfarenhet är att romer på sjukhus beter sig för jävligt. Notera...MIN PERSONLIGA ERFARENHET
    Det vet jag fler som tycker. Men inte bara romer just utan just invandrare i stora hela. Kommer i stora klaner, stör och tjafsar, lämnar skräp efter sig mm.
  • Mysrester

Marina Elena skrev 2009-06-03 01:19:21 följande:

och du tänker på vilka kläder då?
    De där stora sammetskjolarna. *kräk*
  • Mysrester

Marina Elena skrev 2009-06-03 01:30:36 följande:

ja, det är klart..ni svenskar är ju så ensamma så klart det känns konstigt när det kommer folk som faktiskt håller ihop o ser efter varann
    "ni svenskar" ? Haha, då ska du se min feta "turksläkt" Men vi uppför oss i alla fall, och visar respekt på sjukhus mm. Trots att vi är många. Och nej, ensamma är vi inte. Märkligt den där fördomen att alla svenskar skulle skita i sin familj. Det stämmer inte.

Jag säger inte att alla invandrare INTE gör det, men faktum är att tyvärr är det allmänt känt att stora invandrargrupper kan vara väldigt störande på sjukhus.
  • Mysrester

Marina Elena skrev 2009-06-03 01:35:20 följande:

vet du om att det bara är finska zigenare som har dem? och att finska zigenare är en liten liten minoritet bland romer?
    Finns ganska gott om dem där jag bor i alla fall.
  • Mysrester

Marina Elena skrev 2009-06-03 01:40:57 följande:

haha, ni kan aldrig jämföra er sammanhållning med vår, ni bara tror det! För er är sammanhållning att ni ses en gång på helgen
    Och vad vet du om just min familj???
  • Mysrester

Marina Elena skrev 2009-06-03 01:45:21 följande:

nääää...jag VET exakt hur NI svenskar är!
    Ok, vad bra att du känner dig säker på din sak då.

Själv vet jag inte hur alla romer är. Jag vill liksom inte dra alla över samma kam.
  • Mysrester

Marina Elena skrev 2009-06-03 01:49:48 följande:

NÄHÄ, så nu är inte alla högljudda o skräpar ner? HAHAHA
    Jag sa aldrig att ALLA romer gör det. Jag sa många invandrare. Dock inte alla. Läs rätt.
Svar på tråden ROMER