ROMER
Mieria skrev 2009-06-03 02:36:39 följande:
Marina Elena skrev 2009-06-03 02:32:39 följande:
Sicket skitsnack! Visa mig vart jag skriver att det bara var jag som besökte min pappa? Jag skrev att vi inte kom tio personer på en gång! Det är en jävla skillnad. Och visa vart jag säger att det är fel av dig att besöka din sjuka släkting med din mamma, moster, mormor och dina två kusiner??? Jag skriver bara att ni inte kan gå in allihopa på en gång om det innebär risk för någon annans liv. Är det så mycket begärt?? Att ni går in 2 åt gången medan de andra väntar utanför om det kan rädda livet på en annan människa??
jag uppfatta det som bara du besökte han, du skrev inte att nån mer gjorde det. Sicket skitsnack! Visa mig vart jag skriver att det bara var jag som besökte min pappa? Jag skrev att vi inte kom tio personer på en gång! Det är en jävla skillnad. Och visa vart jag säger att det är fel av dig att besöka din sjuka släkting med din mamma, moster, mormor och dina två kusiner??? Jag skriver bara att ni inte kan gå in allihopa på en gång om det innebär risk för någon annans liv. Är det så mycket begärt?? Att ni går in 2 åt gången medan de andra väntar utanför om det kan rädda livet på en annan människa??
Ja, man kan gå in 2 o 2, de är väl bra? men nånstans ska ju resten av släkten vara under tiden