Inlägg från: LoveSharPei |Visa alla inlägg
  • LoveSharPei

Namn som är albanska

Tjej:

Adelina
    Altina
    Gentiana
    Aferditha
    Lumtorie
    Lumja
    Elfete
    Adile
    Blerta
    Mimoza
    Albulena
    Albana
    Arta
    Arijeta
    Althea
    Ardita
    Doruntina
    Edona
    Elira
    Jehona
    Kaltrina
    Mirjeta
    Magnolia
    Valmira
    Teuta
    Vlora
    Zamira

Kille:

Bujar
    Islam
    Faruk
    Vlazrim
    Agim
    Bashkim
    Besim
    Florim
    Gezim
    Kushtrim
    Ledion
    Karim
    Tariq

Där har du en hel del albanska namn. Finns mycket fina albanska namn!
    Hoppas ni hittar ett som ni gillar! Kul att erat barn ska ha ett albanskt namn! Är din man från Kosova eller Albanien?

• LoveSharPei
    amorsita skrev 2009-04-22 17:20:20 följande:
    jätte fina flick namn! älskar elira och vlora! Har aldrig tänkt på att Gentiana är väldigt fint!men islam,tariq och karim är mer ovanliga namn i kosovo o albanien.Karim tror jag inte det finns nån alban som heter med tanke på att det är ett svär ord heheeh
    Finns mycket fina albanska namn!
    Jag gillar mest Albana och Vlora. De flesta namn är upptagna inom släkten redan, tyvärr. Islam är inte så ovanligt, det heter min svåger och flera andra vi känner från Kosova. Men i Albanien vet jag inte... Tariq är ju ett muslimskt namn och Karim vet jag inte, men känner en alban som heter så. Är ju inte Karim som är svärord, utan Karin. ;)
  • LoveSharPei
    Majm78 skrev 2009-04-22 20:59:20 följande:
    Är ju inte Karim som är svärord, utan Karin. ;)
    asg asg asg eller anna-karin som dom flesta albaner tror ama karin fniss fniss
    [/citat]

Haha, ja... det är så himla kul! ;)
    Tänk om man hade en kompis som heter Anna-karin och man presenterar henne för en alban? :D Haha! "Sa du ama karin?" Hahahaha!
  • LoveSharPei
    Majm78 skrev 2009-04-22 22:27:10 följande:
    Haha, ja... det är så himla kul! ;) Tänk om man hade en kompis som heter Anna-karin och man presenterar henne för en alban? :D Haha! "Sa du ama karin?" Hahahaha!
    hahahahahhaha precis.. lika dannt om man ska bjuda på kaka och bulle.. vet inte hur mycket albanska du kan men.. *S* tjöt som fasen då jag fatta vad de två betyder.. skojar med gubben.. kom vi vi bjuder anna karin på kaka och bulle.. asg
    [/citat]

Jag kan ganska mycket albanska. Haha! Jo, det är också kul! :) Det finns mycket roligt man har fått höra och själv har sagt, haha!
  • LoveSharPei
    amorsita skrev 2009-04-22 22:37:27 följande:
    asg asg asg eller anna-karin som dom flesta albaner tror ama karin fniss fniss
    kari, så varken karin eller karim funkar hehehe
    [/citat]

Ja, men dom reagerar ju på Karin. Sååå kul! Tur man inte heter karin eller linkande.
  • LoveSharPei
    BML skrev 2009-04-23 16:06:12 följande:
    hej Jag kommer från kosovo o nær jag va gravid så leta jag o min man efter ett finnt namn till min dotter, det skulle vara internationellt namn men som ær lett o uttala både før våra vænner hær o slæktingar i kosovo.Det vi bestemde oss før var Leila det ær ett islams namn o betyder nattdet ær många som heter Lejla værden øver o får jag en pojke så skall han heta Benjamin samma grund dær:)
    Leila är fint namn! Benjamin är gulligt!
  • LoveSharPei
    BML skrev 2009-04-23 17:51:14 följande:
    jag jobbar som kundrådgivare o har nyss prata med en man som heter Kuka hehehe stackars man jag tror att han var från somalien eller nåt sånt...
    Haha, det är nog inte så kul och heta så. ;)
  • LoveSharPei
    PetraDeliu skrev 2009-05-02 00:51:43 följande:
    Ja, men dom reagerar ju på Karin. Sååå kul! Tur man inte heter karin eller linkande.
    karin var ett av min pappas förslag när jag var nyfödd; tur det inte blev det
    [/citat]

Haha, ja verkligen! :D
  • LoveSharPei
    PetraDeliu skrev 2009-05-02 01:19:20 följande:
    Haha, ja verkligen! :D
    ja, då hade jag fått byta namn tror jag ser vi råkar vara online samtidigtsynd att jag ska dra mig nu, men hoppas vi är online samtidigt imorgon ocksånaten e mire
    [/citat]

Det tror jag med! ;) Haha!

Vi hörs, hoppas jag med! Naten e mire ylli!
  • LoveSharPei
    Staketpiss skrev 2009-05-02 01:01:30 följande:
    Mos Prekni Bombat Casatori
    Rör inte bomberna... Casatori?
  • LoveSharPei
    Staketpiss skrev 2009-05-02 11:52:40 följande:
    Kluster dvs fragment etc. Kudjes!!Jag var i kosovo 99-00. Fint land, fin natur trevligt folk oavsett "ras" om man ser dom en och en. Annars en ganska så fucked upp vaneföreställningar om vem som äger jorden.
    Öh?

"Annars en ganska så fucked upp vaneföreställningar om vem som äger jorden."

Vad menar du med det?
Svar på tråden Namn som är albanska