• Hoppaloppan

Bensinkort där man SÄTTER IN pengar, inget kreditkort. Finns det?!

Ja, som frågan lyder. Jag hatar kreditkort men vill ändå ha ett tankkort. Finns det några andra alternativ?

• Svar på tråden Bensinkort där man SÄTTER IN pengar, inget kreditkort. Finns det?!
  • Hoppaloppan

ja se där ja, finns det några mer? :)

• Tieo

Har för mig de stora företagen har det, eller hade iaf förr. Men sen många stationer börjat ta visa kort vid pumparna så är det en del som förmodligen tagit bort det.

Så har du visakort kan du ju tanka hej vilt utan kredit och slipper fler kort i plånboken

• aragon

Jag har JET-kort och betalar för det jag tankar månade efter och INGEN kredit

Längtar till semestern
  • Lenchen77

Vi har visserligen kredit på vårt Hydrokort, men vi kan även betala in mer pengar på kortet, som man dessutom får ganska bra ränta på!

• SanOsc
    aragon skrev 2009-04-21 16:47:53 följande:
    Jag har JET-kort och betalar för det jag tankar månade efter och INGEN kredit
    Vi med JET-kort har ju en form av 1-månads obegränsad kredit.
  • Karisma

Om man har kreditkort genom okq8 kan man sätta in pengar på det kortet? tex att jag är skyldig 500:- men betalar in 1000:- får jag 500:- plus på kortet då eller måste man ha ett specifikt okq8 kort som man sätter in pengar på?

/K

• Micke
    Karisma skrev 2009-04-21 17:04:29 följande:
    Om man har kreditkort genom okq8 kan man sätta in pengar på det kortet? tex att jag är skyldig 500:- men betalar in 1000:- får jag 500:- plus på kortet då eller måste man ha ett specifikt okq8 kort som man sätter in pengar på? /K
    går bra att sätta in pengar på kontot
  • Karisma
    Micke skrev 2009-04-21 17:10:38 följande:
    går bra att sätta in pengar på kontot
    Tackar.
Svar på tråden Bensinkort där man SÄTTER IN pengar, inget kreditkort. Finns det?!