• Happiest

Vad kan jag ta till teet som är lite nyttigt el mindre onyttigt än fika...

Jag är en fika tjej. Dricker te flera gånger om dagen och vill alltid ha något till. Blir oftast en kaka el choklad el dyl. Nu känner jag att jag måste försöka bli lite nyttigare. Jag har inga problem med min vikt el så men känner ändå att jag inte kan hålla på och fika flera gånger per dag.

Nu vill jag ha förslag på något nyttigare att ta till teet.

Vet att mörk choklad är nyttigt, men inte all mörk choklad har jag läst mig till, en del innehåller för mycket socker och fett och de nyttiga ämnena har tagits bort pga av att de ger en besk eftersmak, så vilken mörk choklad är nyttig? Vilket märke? Något som säljs på ica?  

• Svar på tråden Vad kan jag ta till teet som är lite nyttigt el mindre onyttigt än fika...
  • Ekologiskt Godis

skorpor skulle jag vilja rekommendera till te, mums=) eller knäckebröd...människor verkar inte förstå hur fruktansvärt gott det faktiskt är:D

• Mamman mitt i kaoset

Ekologiskt Godis skrev 2009-04-21 18:17:51 följande:

skorpor skulle jag vilja rekommendera till te, mums=) eller knäckebröd...människor verkar inte förstå hur fruktansvärt gott det faktiskt är:D
    Håller med helt och hållet. Har alltid en massa olika knäckebröd hemma, känns lyxigt att kunna ställa fram olika att välja på. T.om min son som är knappt tre äter helst och gärna hårt bröd.
    Går juh att variera i all oändlighet med olika pålägg, om man nu vill ha det.
Svar på tråden Vad kan jag ta till teet som är lite nyttigt el mindre onyttigt än fika...