farligt att låta bebis sova i baby sittern ?
Hej..
Är det på nått sätt skadligt att låta bebis få sova i sin baby sitter under dagtid när den är trött??? har ju lagt ett täck på sittern som hon får sova på
Hej..
Är det på nått sätt skadligt att låta bebis få sova i sin baby sitter under dagtid när den är trött??? har ju lagt ett täck på sittern som hon får sova på
Min son somnade alltid i babysittern. Han sov inga längre perioder,
men kortare stunder är det nog ingen fara :)
MIn tvillingtjej somnade i denna o snusade gott nån timma elelr två när hon var 2-3 månader. Tanken är ju inte att de ska sova i dem på natten (som säng) men somnar de så måste ju en stund funka tycker jag. Hur gammal är hon?
Hur gammal? Man säger ju att det inte är så bra för ryggen att sitta längre stunder när de är under 4 månader....men min första sov nästan bara i den, så för att jag nånsin skulle få vila så fick hon sova en timmer eller så i den.. annars är väl rekomendationerna max en halvtimme i babysitter och bilbarnstol
den sittern jag har är ställbar och kan göra om den till ligg läge och det gör jag när hon ska vila...Hon är 6 veckor idag
Nej det är det inte.. när min dotter var 1 månad rekommenderade en barnläkare oss att ha henne sovandes i sin babysitter under natten för att kunna andas bättre.. nu hade vi ju inte det eftersom hon inte ville sova själv hela natten men på kvällen hade vi det iaf.