• Magnus Anderson

Ja herre gud kvinnor

Ja som sagt var herre gud kvinnor.
    Är singel å chattar med en tjej som jag väldigt gärna vill träffa och hon mig.

Är dansk men i Nigeria för tillfället och ville jag skulle betala halva ombokningskostnaden för flyget eller iaf en del av den.

Blir skit förbannad på mig för att jag inte vill sända pengarna till henne via western union utan ge henne dom i hand istället.

Å kan inte stå ut med en man som inte litar på henne.

Men hallå tycker jag vi har pratat/känt varandra i kanske 30 timmar. Fan man skickar inte pengar då å riskerar å bli totalt blåst å försöker förklarar det. Men icke sa nicke det går då inte hem.

Fan jag fattar mig inte på kvinnor.

Sry folks men behövde "skrika" av mig lite

• Svar på tråden Ja herre gud kvinnor
  • Sammi

Jag förstår att du inte skickar några pengar faktiskt, det är generöst av dig ändå. Hoppas det löser sig!

• Jonte85

Blir hon sur för det så är det bara att glömma henne... tänk sen om det blir seriöst. Då blir det ännu mer tjaffs om ännu mindre saker... Nae, mitt råd är - Move on

• htailog

NEJ för helvete.. skicka inga pengar.. hon kan få betala resan till dig, så kan hon eventuellt få pengar av dig sen..

• Magnus Anderson

Nej ärligt talat så skiter jag totalt i henne för hade det även varit en seriös dam så är det som Jonte 85 skrev : tänk sen om det blir seriöst. Då blir det ännu mer tjaffs om ännu mindre saker.

Kan man inte respektera en annan människas åsikter och vill sen kanske ha ett förhållande med vederbörande då blir det nog väldigt kort

• Danielito

Kom igen, var lite snäll, skicka halva först sedan andra halvan för att se om första omgången kom fram.

• PerG

Hmm.. Det låter som hon kör ett scam tycker jag. Har läst om liknande historier tidigare med ungefär samma upplägg...

• Magnus Anderson
    klorgas skrev 2009-04-26 17:20:33 följande:
    Alltså? Vafan är det för fel på människor som dig? RUNKA istället eller GÅ UTANFÖR lägenheten/huset/bron och träffa människor istället, ursäkta men vafan....
    Nu var det ju lite lågt med person angrepp då...

Damerna runt där jag bor intresserar inte mig något större, inte träffat någon som gör det iaf. Så då är www.match.com et bra alternativ
  • Staketpiss

En klassisk scam. Är man så j-a dum att man skickar pengar till nätkontakter förtjänar man att förlora dom. Ett klassiskt tecken på att Darwinismen fungerar. Survival of the fittest- Suckers......

• Magnus Anderson
    Staketpiss skrev 2009-05-01 01:33:12 följande:
    En klassisk scam. Är man så j-a dum att man skickar pengar till nätkontakter förtjänar man att förlora dom. Ett klassiskt tecken på att Darwinismen fungerar. Survival of the fittest- Suckers......
    Men har som sagt inte skickat pengar å skulle inte göra det heller
  • bodegapeppe
    Staketpiss skrev 2009-05-01 01:33:12 följande:
    luktar nigeriabrev, här men en variant där de faktiskt arbetar lite för pengarna om nu någon är tillräckligt dum för att skicka några.
  • Liverbird

Som några redan påpekat, detta är ett solklart fall av bedrägeri. I princip allt som i någon form innehåller faktorer som "Nigeria", "skicka pengar" och "Western union" är inget annat än scams! =) Tyvärr killen, men så är det. Googla på nyckelorden, även på engelska, så får du se hur många olika bedrägerier som pågått/pågår med liknande scenarion.

• Magnus Anderson

ROFLOL jag vet. Har redan haft två stycken och kanske en tredje på g. Men intressant att se vilka historier dom kommer upp med . Skulle liksom aldrig falla mig in att skicka pengar till en främmande människa. Fan skickar inte ens pengar till vänner eller familjen så.

• sweman

Dansk och nigeria? Haha... jomen tjena...

• Kramtomaten

Tjejer är inte som oss andra killar...
    Skämt åsido, luktar lurendrejeri lång väg!

• Wipperman

Men skicka degen o se om du verkligen får något napp

• Fanatic

Var med om något liknande för något år sen, hon ville att jag skulle skicka pengar och sen skulle hon komma hit.. men njae.. de som verkar för bra för att vara sant, är oftast för bra för att vara sant ;)

• MrRiptor

Skicka pengar är aldrig bra, först tjänsten, sen pengarna

• MXSPeter

Magnus Anderson skrev 2009-04-21 22:30:32 följande:

Ja som sagt var herre gud kvinnor. Är singel å chattar med en tjej som jag väldigt gärna vill träffa och hon mig. Är dansk men i Nigeria för tillfället och ville jag skulle betala halva ombokningskostnaden för flyget eller iaf en del av den. Blir skit förbannad på mig för att jag inte vill sända pengarna till henne via western union utan ge henne dom i hand istället. Å kan inte stå ut med en man som inte litar på henne. Men hallå tycker jag vi har pratat/känt varandra i kanske 30 timmar. Fan man skickar inte pengar då å riskerar å bli totalt blåst å försöker förklarar det. Men icke sa nicke det går då inte hem. Fan jag fattar mig inte på kvinnor. Sry folks men behövde "skrika" av mig lite
    Hahaha... Skrik på... Jag vet vad du menar!
    Jag hade inte heller skickat på det sättet utan hellre precis som du, gett dem i handen.
Svar på tråden Ja herre gud kvinnor