Inlägg från: Magnus Anderson |Visa alla inlägg
  • Magnus Anderson

Ja herre gud kvinnor

Ja som sagt var herre gud kvinnor.
    Är singel å chattar med en tjej som jag väldigt gärna vill träffa och hon mig.

Är dansk men i Nigeria för tillfället och ville jag skulle betala halva ombokningskostnaden för flyget eller iaf en del av den.

Blir skit förbannad på mig för att jag inte vill sända pengarna till henne via western union utan ge henne dom i hand istället.

Å kan inte stå ut med en man som inte litar på henne.

Men hallå tycker jag vi har pratat/känt varandra i kanske 30 timmar. Fan man skickar inte pengar då å riskerar å bli totalt blåst å försöker förklarar det. Men icke sa nicke det går då inte hem.

Fan jag fattar mig inte på kvinnor.

Sry folks men behövde "skrika" av mig lite

• Svar på tråden Ja herre gud kvinnor
  • Magnus Anderson

Nej ärligt talat så skiter jag totalt i henne för hade det även varit en seriös dam så är det som Jonte 85 skrev : tänk sen om det blir seriöst. Då blir det ännu mer tjaffs om ännu mindre saker.

Kan man inte respektera en annan människas åsikter och vill sen kanske ha ett förhållande med vederbörande då blir det nog väldigt kort

• Magnus Anderson
    klorgas skrev 2009-04-26 17:20:33 följande:
    Alltså? Vafan är det för fel på människor som dig? RUNKA istället eller GÅ UTANFÖR lägenheten/huset/bron och träffa människor istället, ursäkta men vafan....
    Nu var det ju lite lågt med person angrepp då...

Damerna runt där jag bor intresserar inte mig något större, inte träffat någon som gör det iaf. Så då är www.match.com et bra alternativ
  • Magnus Anderson
    Staketpiss skrev 2009-05-01 01:33:12 följande:
    En klassisk scam. Är man så j-a dum att man skickar pengar till nätkontakter förtjänar man att förlora dom. Ett klassiskt tecken på att Darwinismen fungerar. Survival of the fittest- Suckers......
    Men har som sagt inte skickat pengar å skulle inte göra det heller
  • Magnus Anderson

ROFLOL jag vet. Har redan haft två stycken och kanske en tredje på g. Men intressant att se vilka historier dom kommer upp med . Skulle liksom aldrig falla mig in att skicka pengar till en främmande människa. Fan skickar inte ens pengar till vänner eller familjen så.

Svar på tråden Ja herre gud kvinnor