• atena100

Vinterbebisar i Göteborg 08/09 - nr 4!

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 15:25
    Vinterbebisar i Göteborg 08/09 - nr 4!
    Nu är det dags för en ny tråd! IGEN!! Fjärde upplagan.....
    Här samlas vi som har fått barn vintern 08/09

Träfftråden ligger här www.familjeliv.se/Forum-11-263/m35525585.html Där pratar vi om våra träffar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-29 17:23
    Här är nya listtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m37778428.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-21 16:47
    Här är BF listan
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m38551548.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-03 22:50
    OBS! Här är de nya trådarna!!

Listtråden (fika+promenadträffar)
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m43321401.html

Födelse, tillväxt och tradera lista
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41814827.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-05 08:33
    Vår recept-tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m43647938.html
  • Svar på tråden Vinterbebisar i Göteborg 08/09 - nr 4!
  • Glass

Vaknade sur. Melina har sovit skitdåligt i natt och det har även maken gjort och då tycker jag att han kunde ha lugnat henne så hade åtminstone jag fått sova bra, men det verkar inte som min telepatiska förmåga fungerade i natt heller...

Atena http://info.teskedsmamma.se/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=68

Wilda, vilka bra presenter!

Jag hoppas att Melina vill ge mig (helst pappan) en rejäl bajsblöja idag. Hon har inte bajsat sedan i måndags...

Jag kan stava, jag är bara väldigt slarvig...
  • Glass

Åh, lite av min telepatiska förmåga funkar iallfall. Ett par sekunder efter jag tryckt enter så hörde jag maken säga att melina hade bajsat. 

• HN79

Idag har vi haft vårt första bajskaoa med läckande blöja. Och då är ändå tjejerna 6 månader. Måste ha haft tur

• misslindis
    Glass skrev 2009-05-31 09:12:07 följande:
    Åh, lite av min telepatiska förmåga funkar iallfall. Ett par sekunder efter jag tryckt enter så hörde jag maken säga att melina hade bajsat. 
    hehe
    Tiden går för fort...
  • misslindis
    HN79 skrev 2009-05-31 09:20:32 följande:
    Idag har vi haft vårt första bajskaoa med läckande blöja. Och då är ändå tjejerna 6 månader. Måste ha haft tur
    haha...fler bajsblöjor på mors dag
    Tiden går för fort...
  • LillaLoppanT
    Tack HN och Aquq för ers nummer. Vart ska jag nu då? Villa belpark? Vart ligger den?
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Emly

Grattis på morsdag alla underbara och härliga mammor=)

Vi ses om ett tag i slottskogen ni som ska dit, men först är det frukost! Har sovit kanonbra inatt, E somnade nio typ och vaknade sen vid sex, fick mat och sov till åtta. Sen somnade han igen nu vid nio. Knasiga unge=) Så den här dagen kan ju knappt bli bättre=)

Och ni som inte ska med på rullet idag, ha en kanonfin dag i solen!

Cessan: lycka till på dopet!

Glass- Blir nog kanon med en kortärmad body! Skönt att hon fick bajjat tillslut.

• misslindis

{#lang_emotions_heart}  GRATTIS PÅ MORS DAG ALLA UNDERBARA MAMMOR  {#lang_emotions_heart}

Wilda77 - får jag o M plats i er bil(takbox kanske)? VILL oxå till laxbutiken...mkt godare o roligare än svärmor...

Petade på R och sa att idag skulle jag ju få frukost på sängen, sa Flis till honom i veckan...fick som svar/mummel att då får man inte gå upp nu.

M stoppar själv in stortån nu o suger...*mums* Nu pyser vi in en stund till i sängen o väcker R {#lang_emotions_dreamer}

Tiden går för fort...
  • Glass

Jag är gladare nu, så grattis på er också, allihop!
    Hoppas att ni får det bra i slottskogen, på dopet, hos svärmor mm.

• HN79

Loppan, den ligger mitt emot botaniska. Eller vid flamingodammen om du vet vart den är. Ring annars så får vi försöka guida dig. Jag funderar lite på vart 17 man kan få parkering, lär väl va knöfullt överallt antar jag

Svar på tråden Vinterbebisar i Göteborg 08/09 - nr 4!