• Glass

Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3

alem skrev 2009-04-23 18:42:08 följande:
    brudar, vågar ni äta choklad? tänkte ha de i cupcaksen nämligen...
    Vågar? En mer berättigad fråga är, överlever ni utan choklad? Svaret är att jag inte vet, men jag tänker fan inte chansa
  • Glass

misslindis ta med bodyn på måndag så fixar jag den åt dig

• Glass

Demokratin valde torsdagen... säger jag som inte ens ska med, fast jag kanske kommer och fikar dit ni ska

• Glass
    HN79 skrev 2009-04-27 18:41:12 följande:
    Här är ett förslag till en kommande promenad. Och de har ju testa på pris, gå 2 betala för 1. Kunde kanske va kul att prova. Eller vad säger ni? (cessan din hurtbulle du nappar väl säkert iaf ) www.emfconsult.se/empty_24.html
    Låter ofattbart jobbigt
    De lata (jag) kan sitta vid vägkanten och kolla på
    yoshimi skrev 2009-04-27 18:43:31 följande:
    Promenad i Skatås Torsdag 11:30Yoshceroatena100MK (om Isak inte blir sjuk efter vaccinationen)LoppanLois (ev)Hn79aquaJag tar gärna med egen fika, men eftersom det fanns en del som ville komma till Bertilssons (Glass) så kan vi ju fika vid det vindskyddet som var nere vid vattnet.Då kan dessutom de som vill köpa fika på Bertilssons.
    Låter som ett ypperligt förslag
  • Glass

Hm, nu velar jag en del, märker jag. Jag har just nog bestämt att Misslindis ska komma hit och pyssla klart sina kort på torsdag. Jag bestämde det inte själv, hon vet om det och kom till och med med förslaget
    Ni som inte ska gå på promenad får komma om ni vil, men ni får inte stöka ner för mycket
    Ja, ni som går får ju såklart komma efteråt om ni vill.
    Hmm, ja, som sagt, jag velar.

• Glass
    Fika hos Yosh (torslanda)

Tisdag 5/5

klockan 12:00 tar vi en promenad
    Emly
    Loppan
    atena
    Extraliten
    Hn79
    Lois
    aqua (Om O inte blivit dålig av sprutan)
    glass

Klockan 13:00 kan ni som inte kan/vill/orkar promenera dyka upp.
  • Glass

är det grillförbud så gäller det nog överallt.

är det eldningsförbud så får man grilla

• Glass

Bra att du letade upp den listan , jag orkade inte, men tänkte på det

Nu ni tjejer vankas de dop på söndag för Anne. Och kommer antagligen finnas lite räster kvar... Så för er som vågar välkommna till Partille!

Dop rester Fika hos dj zap på Måndag 4 Maj kl.12  {#lang_emotions_coffee}

Love
    Glass (troligen, måste bara kolla bvc-tiden först)

• Glass
    ceropegia skrev 2009-04-29 21:11:34 följande:
    Eldningsförbudet gäller ej slutna kärl vilket engångsgrillar räknas som..så det är ok att grilla även om det skulle ha blivit eldningsförbud tills imorgon Jag kan dessvärre inte promenera imorgon, men jag skall fika med ändå tänkte jag. Tar bilen. För jag måste vara på Edenbaby och hämta ut min Beco vid 14 tiden..Vilken tid tror ni att ni hunnit fram? Senast 13.00 va? Ingen annan som skall köra?
    Kom hit en sväng och tjöta lite innan, bertilssons ligger typ bara en kvart eller så här ifrån
  • Glass

dj, zap. Jag har ett problem. Jag hittar inte bvc-boken så jag kan inte kolla när vår tid är. Om den inte kommer fram innan måndagen så får jag ringa dit på morgonen och fråga.

Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3