Inlägg från: MissKaos
|
-
-
hÅLLER MED! Trevligare att vara ute när det är SOL!yoshimi skrev 2009-04-26 10:33:10 följande:Ang promenaden, enligt GP´s väderprognos så skall det regna ons-fre så den end dagen med bra väder är tisdag.Så jag antar att vi får köra på tisdag??
-
Jag gissar (Av egen erfarenhet) att du behöver SOVA efter det. JAg brukade bli helt körd efter terapitimmen. Och jag har hört många patienter som säger att efter ett besök hos mig är dom slut, och jag är inte ens psykolog!yoshimi skrev 2009-04-26 19:17:54 följande:Jag reserverar mig lite om imorgon, jag skall på provtagning på morgonen och sen till psykologen kl 11. Så jag kanske inte riktigt är i stånd att vara social efter det.
-
Kan vi inte gå imorgonkl 11? Dom som vill kan ju trava runt fler dagar?? PICNIC!
-
Jag hakar gärna på. HAr ju lovat köra pass igen i sommar, så jag MÅSTE komma igång nu!!!HN79 skrev 2009-04-27 18:41:12 följande:Här är ett förslag till en kommande promenad. Och de har ju testa på pris, gå 2 betala för 1. Kunde kanske va kul att prova. Eller vad säger ni? (cessan din hurtbulle du nappar väl säkert iaf ) www.emfconsult.se/empty_24.html
-
JAg betalar gärna något nara jag slipper gå och handla. Känner mig osannoligt trött och.. trött och BLÄ! Men, det går snart över. Hoppas jag.
-
ok. måste ändå till posten så då kan jag köpa ngt..yoshimi skrev 2009-04-28 20:56:40 följande:Kanske kan atena köpa potatissallad så blir det ännu lite matigare??Och om du orkar MK kanske du kan ta med dig nåt sött??Annars så slipper du den här ggn.
-
Posten och Ica är samma place, så det går på samma besvär sas..yoshimi skrev 2009-04-29 19:57:39 följande:Orkar du inte så skit i det.
-
-
JAg åker såklart bil, men ska promenera.. Du har ju mitt mobil nr, så slå en pling eller messa så kan jag tala om hur långt vi har kvar! Hmm.. Undrar hur lång tid det tar att köra härifrån? Får nog väcka unge herrn nu och byta blöjja och klä på honom och ta fram babysafet och... U know..ceropegia skrev 2009-04-29 21:11:34 följande:Eldningsförbudet gäller ej slutna kärl vilket engångsgrillar räknas som..så det är ok att grilla även om det skulle ha blivit eldningsförbud tills imorgon Jag kan dessvärre inte promenera imorgon, men jag skall fika med ändå tänkte jag. Tar bilen. För jag måste vara på Edenbaby och hämta ut min Beco vid 14 tiden..Vilken tid tror ni att ni hunnit fram? Senast 13.00 va? Ingen annan som skall köra?