Inlägg från: Bruttan |Visa alla inlägg
  • Bruttan

Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3

skriver här med tack athena100 för den fina tråden du gjort

hej svejs jag kikar in senare nu är det bara jag som ska iväg tidigt, har en ide om att jag kanske möter upp er vid bertillsons stuga istället, det går en väg runt sjön där också... så jag kan ta en promenad innan jag träffar er där , då får jag motion och fika..men som sagt inte säker änu... får ha det öppet så länge .tjingeling

• Bruttan

Love is my religon skrev 2009-04-22 21:48:12 följande:

Gör det... så slipper hon gå själv där i skogen och vara rädd för att trollen ska ta henne
    yosh: du får gärna gå med mig och mina troll
  • Bruttan

som tur är sitter dom i mitt huvud, jäkla jobb att få bort dom bara..

• Bruttan

plockar bort mig, ska på läkarbesök.

Fika hos Alem

Måndag 27,e kl:12.00 (mwn går bra att rammla in senare oxå)

misslindis
    glass
    aquamaria
    atena100
    AnneliY
    ev Carolina1979 (om jag får barnvakt till Oliver)
    ev. Emly
    LillaLoppanT
    Yosh
    Love
    Cessan
    Hn79

• Bruttan

Jag tar och bestämmer att det blir träff på torsdag eftersom dels flest kan som skrivit upp sig, och sen passar det bäst med inskolningstiderna vi har också

En träff i södra skärgården!

Nu är ni hjärtligt välkomna på en träff hos mig och Isabella ute på Donsö!
    Promenad och fika eller lunch blir det, beroende på tid
    Trädgård har vi om det skulle vara fint väder - annars får vi vara inomhus såklart.
    Om någon vill komma så skriv upp er på den dag som passar er bäst, så kör vi på den dag då flest kan
    Aktuella båtar:
    Från Saltholmen kl. 10.20 - På Donsö 10.55
    Från Saltholmen kl. 12.20 - På Donsö 13.01

Båtar går hem igen:
    Från Donsö kl. 13.38 - På Saltholmen 14.19
    Från Donsö kl. 14.40 - På Saltholmen 15.26
    Från Donsö kl. 15.32 - På Saltholmen 16.09
    Från Donsö kl. 16.40 - På Saltholmen 17.08
    Från Donsö kl. 17.23 - På Saltholmen 18.04 (1 byte vid Styrsö Bratten)

Torsdag 7/5 från 11-snåret
    (Ni bestämmer själva vilken båt ni kommer med, skriv gärna vilken ni bestämmer er för så jag vet )
    Carolina & Isabella
    Jossan och Max - tidiga båten
    Camilla & Molly
    Cathie & Haley
    Agneta & Molly
    Ida & Adrian
    Love & Sigrid
    Aqua & Oliver
    Emily & Elliott♥
    Sandra, Oskar & agnes- tidiga båten

• Bruttan

så tråkit för oss och vad kul för er att få sätta igång ja, man får passa på när målarna kan komma ser ifram emot att få koma ut när ni är klara

• Bruttan

hej är det fika idag hos dig misslindis jag hade gärna kommit! ska till vårdcentralen efter kl 13 så det hade blivit tajt med tiden sen blir det fam.rätten kl 16 nu sover mitt lilla troll , passa på att kika in vilken bra tid du satte förresten
    nu sitter ni och gottar er för fullt!

• Bruttan

är det fika nästa vecka tro? tjingeling

• Bruttan

hej hej aqua hade också gärna kommit, men oskar har fått tillbaka sin öronifl. och har feber idag desutom stackarn sin 4:de nu på raken! suck får besöka VC i morgon hoppas få en akuttid..om inte mannen åker idag med honom till axcesakuten han är i väg på jobb i dag med suck... vilken långtråkig helg...
    glass: du skrev om torsdsag?! som sagt kan inte säga nu hur det blir med O och vi åker ingenstans om inte han är kry och kan gå till dagis... nu smittar ju inte öroninflamation men han ska orka och så får vi besök till helgen...typiskt han har klarat sig länge nu med bara öroninflamation och varit pigg och utan feber så vi får se hur veckan blir Agnes peppar, peppar håller sig frisk än så länge, inte ens en snorbobba har hon lyckats få

• Bruttan

oj vad många ni är som ska gå på promenad på fredag! ni får ha det så trevligt som tur är så är grannen hemma med sina barn på fredagarna så både jag och oskar får lite liv i luckan det blir lite ensamt när jag inte kan gå med hur som helst

Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3