• xLOVEx

Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3

dj zap skrev 2009-05-03 18:20:42 följande:
    Tjosan hoppsan.... Nu var dopet över.... Hoppas ni är GOTTE sugna nu bara för de fins å äta vill jag lova
    Va bra... jag tar med min stora tjej oxå... bara så du vet, hon har studiedag (ledigt från skolan). 
    ♥♥♥:::Ziggans morsa:::♥♥♥
  • xLOVEx
    En träff i södra skärgården!  {#lang_emotions_coffee}

Nu är ni hjärtligt välkomna på en träff hos mig och Isabella ute på Donsö!
    Promenad och fika eller lunch blir det, beroende på tid
    Trädgård har vi om det skulle vara fint väder - annars får vi vara inomhus såklart.
    Om någon vill komma så skriv upp er på den dag som passar er bäst, så kör vi på den dag då flest kan
    Aktuella båtar:
    Från Saltholmen kl. 10.20 - På Donsö 10.55
    Från Saltholmen kl. 12.20 - På Donsö 13.01

Onsdag 6/5
    Carolina & Isabella

Torsdag 7/5
    Carolina & Isabella
    Jossan och Max
    Camilla & Molly
    Cathie & Haley
    Agneta & Molly
    Ida & Adrian
    Love & Sigrid

Tisdag 12/5
    Carolina & Isabella
    Jossan och Max
    Ida & Adrian

Shit... tre träffar på samma vecka
  • xLOVEx
    Glass skrev 2009-05-04 20:06:17 följande:
    Promenad i Hisings-parken v.20 Eftersom jag(Lois) bor alldeles intill bjussar jag på kaffe/the och frukt till de som vill efter promenaden Måndag 11/5 Lois Tisdag 12/5 Lois Onsdag 13/5 Lois Torsdag 14/5 Lois Fredag 15/5 Lois
    Jag kommer hänga på... nära mig ju. Men eftersom jag inte vet säkert än vilken dag jag är "upptagen" så väntar jag oxå med att skriva upp mig.
  • xLOVEx

Får jag föreslå att vi så många som möjligt träffas iaf på torsdag... och hjälper Dallas att städa sitt hus så hon kan flytta in där snart. Det måste vi ju klara på en dag om vi är 10 pers som städar och passar barn ihop. Sen kan vi ha knytkalas när vi är klara. Vi är ju tråden som ställer upp för varandra eller hur.

Torsdag 7/11 från 10 och framåt (lite dropin kanske) i Dallas nya hus.
    Ta med allt som går att våttorka väggar, tak och golv med och lite att äta och kom.

Love

Om du Dallas nu tycker att detta är ett skitdumt förslag, för du vill VERKLIGEN INTE att någon annan ska komma och hjälpa dig att städa. Då får du säga till så skiter vi i det.

• xLOVEx

Ok då... ändrar väl datumet så alla blir nöjda (tror vi skulle varit liiiite sent ute om vi kom med skurhinkarna i november ) Lägger till vad jag tar med till knytet oxå.

Får jag föreslå att vi så många som möjligt träffas iaf på torsdag... och hjälper Dallas att städa sitt hus så hon kan flytta in där snart. Det måste vi ju klara på en dag om vi är 10 pers som städar och passar barn ihop. Sen kan vi ha knytkalas när vi är klara. Vi är ju tråden som ställer upp för varandra eller hur.

Torsdag 7/5 från 10 och framåt (lite dropin kanske) i Dallas nya hus.
    Ta med allt som går att våttorka väggar, tak och golv med och lite att äta och kom.

Love - Bröd,smör och ost.
    ceropegia
    misslindis

Om du Dallas nu tycker att detta är ett skitdumt förslag, för du vill VERKLIGEN INTE att någon annan ska komma och hjälpa dig att städa. Då får du säga till så skiter vi i det.

• xLOVEx
    yoshimi skrev 2009-05-05 19:32:37 följande:
    Har nån kollat med Dallas. Hon kan ju inte logga in här speciellt ofta.
    Jag ska skicka ett sms... nu.
  • xLOVEx
    Glass skrev 2009-05-05 19:46:04 följande:
    Vi ska ju fortfarande på bebisbesiktning så vi kan ine, tyvärr. Jag ärinten stjärna på att städa, men lite hade jag ju säkert kunnat göra annars
    Du kan komma efter besiktningen och leka med bebisarna och äta mat
  • xLOVEx
    Glass skrev 2009-05-05 19:57:05 följande:
    Jag tror att maken anser att det är lite slöseri med pappadagarna om jag sticker ifrån med Melina och han är hemma och pappaledig alldeles själv
    Men... om han är pappa ledig ska väl inte du vara där och störa Pumpa och dra
  • xLOVEx

PS. Jag skojar bara med dig, men det fattar du ju, vill bara poängtera det för andra som läser... DS.

• xLOVEx
    dallas skrev 2009-05-05 21:19:01 följande:
    Vad ni är söta! (har inte fixat till mitt plus på FL på länge...annars hade det blivit en generad smily) Men, är det ok om A´s farfar är där och grejjar med lister? Det brötar en del. Vi har en fungerande toa, men dörrarna har inte kommit ännu bara.... Jag vet inte hur smidigt man tar sig till Buerås med bussen, shit jag vet inte ens vad hpl heter ännu...
    Det löser sig... inboxa adressen så kan vi söka på hitta.se och se hur vi ska ta oss dit. Ang. toan så kan vi ju hänga ett skynke i dörröppningen alá provhytt iaf.
    Kul, då ses vi på torsdag iaf.
Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3