• atena100

Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 16:14
    Nya HUVUDTRÅDEN:
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m43320664.html

Nya LISTTRÅDEN:
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m43321401.html

BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41814827.html
    -------------------------
    Tidigare trådar:

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m35525585.html

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m37778428.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-05 08:35
    Vår recept-tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m43647938.html
  • Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3
  • Glass

Är lite avundsjuk på er som ska träffas... Hm, jag får se om jag kanske smiter ner en stund, men det är inget som jag lovar, men det vore rolgit att få träffa dig igen Dallas.
    Ja roligt att träffa alla såklart, men det var väldigt länge sedan jag träffae Dallas... Er andra ser jag ju förjämnan

• Emly

Kan meddela att Mattias kör mig ut till Onsala på torsdag då han ändå ska till fjärås sen och vi sätter (ev) in vårt baksäte i bilen imorgon så om någon behöver skjuts (ex du Aqua som alltid får köra mig överallt) så får ni säga till. Har plats för 2 pers + 1 babyskydd så först till kvarn sas=) Skulle vi inte kunna sätta in sätet av nån anledning så vet jag det imorgon eftermiddag!

Dallas- ska bli kul att se er, var ju evigheter sedan!

• aquamaria

Emly: Jag är inte 100 på att jag kan ännu, kanske en kompis som ska komma och hälsa på. Vet mer imorgon, kan jag säga till då?

*****Vi älskar dig Oliver!****
  • dallas
    Glass skrev 2009-05-05 21:46:11 följande:
    Är lite avundsjuk på er som ska träffas... Hm, jag får se om jag kanske smiter ner en stund, men det är inget som jag lovar, men det vore rolgit att få träffa dig igen Dallas. Ja roligt att träffa alla såklart, men det var väldigt länge sedan jag träffae Dallas... Er andra ser jag ju förjämnan
    Men å andra sidan så skall jag ju ha "en riktig fika" när vi kommit iordning och jag skall nog bli mer social bara vi flyttar in strax.
  • dallas

nu måste jag överlämna datorn t syrran! Nattinatti! Ni är för söta!!
    KRAM

• Emly

Aqua- klart du kan säga till imorgon!

• atena100
    dallas skrev 2009-05-05 21:40:32 följande:
    Men är ni säkra att ni vill detta? Det är väl egentligen inte jättemycket kvar som man kan städa(skiten kommer ju tebaks s a s) Nån som är proffs på att måla väggar?? Nä, skoja bara, det får Johan göra nån gång... Jag får nog köpa plastglas etc för alla våra grejjer är inpackade fint och ligger i- Shurgard.....Kaffe finns, bryggaren funkar nog trots lite byggdamm här och var. Har (som tur är) köpt ett billigt plastbord+ 4 stolar för vi har inte bestämt vad för slags utemöbler vi skall ha ännu.Jag inboxar min adress, sen får ni väl se om ni vill komma, det är som sagt i Onsala...
    Vad är det du vill/behöver ha hjälp med? Alltså vad behöver man ha med sig för städartiklar? Eller räcker det med "bara" mat/fika o glatt humör!?! {#lang_emotions_laughing}
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Glass
    dallas skrev 2009-05-05 21:55:28 följande:
    Men å andra sidan så skall jag ju ha "en riktig fika" när vi kommit iordning och jag skall nog bli mer social bara vi flyttar in strax.
    Det låter bra!
  • extraliten

Jag kommer också ha bil på torsdag och kan hämta någon på vägen, men glad om  jag inte skall korsa HELA stan. Men kanske om man kan ta sig närmare E6 eftersom att jag kommer ner för Kallebäcks backen..

Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3