• Glass

Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3

Love is my religon skrev 2009-05-05 20:06:25 följande:
    PS. Jag skojar bara med dig, men det fattar du ju, vill bara poängtera det för andra som läser... DS.
    hehe
  • Glass

Är lite avundsjuk på er som ska träffas... Hm, jag får se om jag kanske smiter ner en stund, men det är inget som jag lovar, men det vore rolgit att få träffa dig igen Dallas.
    Ja roligt att träffa alla såklart, men det var väldigt länge sedan jag träffae Dallas... Er andra ser jag ju förjämnan

• Glass
    dallas skrev 2009-05-05 21:55:28 följande:
    Men å andra sidan så skall jag ju ha "en riktig fika" när vi kommit iordning och jag skall nog bli mer social bara vi flyttar in strax.
    Det låter bra!
  • Glass

Vi kommer inte alls i morgon, vi ska ju skriva kontrakt och ha oss också, så vi hinner inte.

Vill någon komma hit och fika nästa vecka?

• Glass

Nu blir jag ju avundsjuk på er som ska dit!
    Hm... vem vet, M kanske tar flaskan i morgon (vilket hon inte gjort på lääänge), då kanske jag kommer en sväng
    Räkna inte med det, jag drömmer mest.

• Glass

MissLindis, jag ska framföra inbjudan till maken, tror dock inte att han kommer attt studsa av förtjusning

Vi har bvc-tid halv två och ska skriva kontrakt fem, och där imellan behöver melina sova ordentligt, så vi kommer inte.
    Hae hon tagit flaskan så hade jag kommit själv så hade de fått åka till bvc

• Glass

Har ni pratat om fika nästa vecka eller är det bara promenad som gäller?

Jag kan erbjuda lite fika här om ni vill och det kan kombineras med lite pyssel också för de som har inspiration

• Glass

Promenad i Hisings-parken v.20

Eftersom jag(Lois) bor alldeles intill bjussar jag på kaffe/the och frukt till de som vill efter promenaden

Då bestämmer jag Fredag 15/5
    Lois
    Yosh
    Loppan
    Hn79 (om inte Alice blir dålig efter sprutan)
    aqua
    atena
    cero
    Kaos
    dallas
    Glass, om hon känner att hon orkar.

• Glass

aqua, jag är borlovad på en träff här i mölnlycke då, tyvärr. Hade absolut föredragit att träffa dig/er, jag känner ju int ens de andra, men nu har jag lovat.  

• Glass

aqua, på tisdag kan jag en liten stund. Jag behöver vara hemma vid halv två igen så att M får sova innan babysimmet.

Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3