• HN79

Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3

Kan också tänka mig att ta en fika i stan eller hos cero imorgon. Vill inte sitta hemma och uggla hela veckan. AnD kan kolla om vi fortfarande får plats med ett babyskydd i bilen (vi har bytt till stora stolar) isf kanske jag kunde plocka upp dig på väg till Cero. Bodde inte du nånstans runt redbergsplatsen?

• HN79

Cero, skickar du över din adress? Blir kul att ses imorgon. Behöver verkligen komma ut känner jag. Kan jag ta med nått?

• HN79

AnD, en av mina tjejer kn sitta i babyskydd om du vill så kan din kille låna våran ena stora stol. Det blir trångt och får tyvärr inte plats nån vagn. Men vill du åka med så hör av dig.

• HN79

Träff hos glass elller vid en sjö i mölnlycke
    onsdag 8/7

Glass Fixar sallad till oss, är någon sugen på att baka nåt?
    misslindis + Mimmi + Flis - tar med mig ca 4L Ben&Jerry glass(körsbär&choklad)
    cero + Molly
    Mk om Isak orkar (vill inte ha han på stranden i värmen när han äter penicillin)
    ev. Wilda och mini-wilding
    Loppan + Lukas
    ev coolchick + Elliot & Tindra
    ev Filurina och Maja
    Extraliten å Adde-Padde
    -------------------------------------------------- -----------------------------------------------

Träff hos Carolina på Donsö
    (kan antingen vara på stranden, i vår trädgård eller mina föräldrars trädgård (eller inomhus såklart vid sämre väder), föräldrarna har större och är inte hemma - de är på Mallorca)

Fredag 10/7
    Carolina, Isabella & Oliver
    cero + Molly
    Mk+Isak
    bruttan ev. mannen semester,bilen o så..
    ev Yosh och Max (Vi har varit bortresta mån-ons så vi kommer om vi orkar)
    glass (blir körd, coolchick får plats)
    Extraliten å Adde-Padde

-------------------------------------------------- ------------------------------------------------
    Skriver till en träff hos mig(HN79) innan det hinner bli höst också Bor mellan Floda och Alingsås, tar ca 30 min med bil, och 25 min med tåget. (från gbg)

Tar bort Onsdag eftersom sambon är ledig då.

Ni är välkomna från ca 11. Fixar lite lunch, (skriv om ni är allergiska eller inte äter nått) Obs, har två hundar ifall nån är allergiskt. Men de är helt ofarliga och kommer att vara instängda när ni är här

Torsdag 16/7
    Hn, piff å puff
    cero + Molly
    Mk+ Isak
    bruttan, o co -ev.mannen semester
    Loppan + Lukas
    ev misslindis + Mimmi
    Yosh å Max (om jag kan ha bilen)
    Extraliten å Adde-Padde

Fredag 17/7
    Hn, piff å puff
    cero + Molly
    Mk+Isak
    bruttan o agnes- ev.mannen semester
    Stavfelet +
    Loppan +Lukas
    Extraliten å Adde-padde

• HN79

Lägger in min lista igen så får du lägga till vad du ändrade Hn!

Träff hos Cero i Billdal - Tis 7/7 - Från kl: 11.00 och framåt....

Cero fixar kaffe/te, dricka o nått fikabröd. OBS! Lunch får man antingen ta med sig själv alt. handla snabbmat här i krokarna..finns pizza, thai o indiskt.

Cero
    Aqua
    Loppan
    Stavfelet
    HN
    And
    Bruttan
    extraliten
    Glass
    __________________________________________________ _____________
    onsdag 8/7

cero + Molly
    Mk om Isak orkar (vill inte ha han på stranden i värmen när han äter penicillin)
    Wilda och mini-wilding
    Loppan + Lukas
    ev Filurina och Maja
    Extraliten å Adde-Padde
    -------------------------------------------------- -----------------------------------------------

(kan antingen vara på stranden, i vår trädgård eller mina föräldrars trädgård (eller inomhus såklart vid sämre väder), föräldrarna har större och är inte hemma - de är på Mallorca)

Fredag 10/7
    cero + Molly
    Mk+Isak
    Extraliten å Adde-Padde

-------------------------------------------------- ------------------------------------------------
    Skriver till en träff hos mig(HN79) Bor mellan Floda och Alingsås, tar ca 30 min med bil, och 25 min med tåget. (från gbg)

Tar bort onsdagen eftersom sambon är ledig då.

Ni är välkommna från ca 11. Fixar lite lunch så skriv om ni är allergiska eller inte äter något. Obs, har två hundar om nån är allergisk eller väldigt rädd. De är dock snälla men kommer att vara instängda då ni är här.

Torsdag 16/7
    Hn, piff å puff
    cero + Molly
    Mk+ Isak
    bruttan, o co -ev.mannen semester
    Loppan + Lukas
    ev misslindis + Mimmi
    Extraliten å Adde-Padde

Fredag 17/7
    Hn, piff å puff
    cero + Molly
    Mk+Isak
    Stavfelet +
    Loppan +Lukas
    Extraliten å Adde-padde

• HN79

Hoppas alla kom med nu efter mina ändringar

• HN79

onsdag 8/7

cero + Molly
    Wilda och mini-wilding
    Loppan + Lukas
    coolchick + Elliot & Tindra
    Filurina och Maja
    Extraliten å Adde-Padde
    aqua+oliver
    emily och litenskit

Fredag 10/7
    cero + Molly
    Mk+Isak
    Extraliten å Adde-Padde

Träff hos mig(HN79) fredagen den 17/7 Bor mellan Floda och Alingsås, tar ca 30 min med bil, och 25 min med tåget. (från gbg) Alla mammor, bebisar och syskon välkomna. Eventuella gubbar som slinker med kan väl också bli insläppta.

Ni är välkommna från ca 11. Fixar lite lunch så skriv om ni är allergiska eller inte äter något. Obs, har två hundar om nån är allergisk eller väldigt rädd. De är dock snälla men kommer att vara instängda då ni är här.

Fredag 17/7
    Hn, piff å puff
    cero + Molly
    Mk+Isak
    Stavfelet +
    Loppan +Lukas
    Extraliten å Adde-padde
    emily och litenskit

• HN79

Träff hos mig(HN79) fredagen den 17/7 Bor mellan Floda och Alingsås, tar ca 30 min med bil, och 25 min med tåget. (från gbg) Alla mammor, bebisar och syskon välkomna. Eventuella gubbar som slinker med kan väl också bli insläppta.

Fredag 17/7
    Hn, piff å puff
    cero + Molly
    Mk+Isak allergis nötter/mandel/idioter å färska stenfrukter. bits hunden får den skylla sig själv..
    bruttan o agnes- ev.mannen semester- mjölkfritt, än så länge
    Stavfelet +
    Loppan +Lukas
    Extraliten å Adde-padde
    emily och litenskit
    glass
    Love + båda flickorna
    Mimmi har "bara" sin mamma med sig

__________________________________________________ ____________________

Glömde nästan... Även om det är ett tag kvar framöver så vill jag flagga för det nu ändå, så att så många som möjligt kan komma.
    Hoppas det är OK?

ME & I PARTY HOS COOLCHICK I MÖLNLYCKE (fixar lite kvällsfika)
    TISDAG 25 AUG KL 18.30

coolchick
    Yosh och ev min storasyster
    Hn

• HN79

den va sist när jag kopierade den, men du hann väll lägga ut innan jag postade

• HN79

Om någon tar tåget på fredag så jag jag hämta vid stationen ifall någon anna hunnit hit och har lust att passa barn isf. Har ju stor bil med plats för två mammor, två barn och två vagnar isf

Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3