prematur fyller 1år!
en vänninas son, prematur i v 25 fyller 1 år snart.
Vi lärde känna varandra då vi bägge två var inskrivna med våra små, även vår son i v25.
Som present tänkte jag en preemie hjärta, vad tror ni?
en vänninas son, prematur i v 25 fyller 1 år snart.
Vi lärde känna varandra då vi bägge två var inskrivna med våra små, även vår son i v25.
Som present tänkte jag en preemie hjärta, vad tror ni?
Det blir nog en jättebra present
Håller med, jag tycker det är en jättefin present!
Låter som en underbar present! Jag har själv önskat mig en sådan av Gustavs pappa i morsdagspresent... få se nu om han kommer ihåg det
Vad är det för något ? * nyfiken*
www.preemie-heart.eu/index_se.php
kolla på den sidan
Hej!
Jag har inget prematurbarn, men min väninna har ett född i v 29. Kan jag då ge henne ett hjärta eller ska det bara ges om man har eget pre.barn? Tycker det skulle vara en jättefin present att ge henne!
Tack så mycket för hjälpen!!
Nu är det beställt
Etolie: din kompis kommer att bli mycket rörd av din omtänksamma present!
Jag hoppas hon blir glad!
Så svårt att veta vad man ska köpa till dem. Hon mår inte så bra nu och är ledsen och så. Jag tänker att har ett sånt hjärta så vet hon om att hon inte är ensam i detta.. I hennes sits måste det kännas ensamt..
Hoppas inte det dröjer så länge innan hjärtat kommer.
Jag vet inte ska jag säga..
Men jag kan tänka att det säkert är en bra tröst att hitta likasinnade.
Som utomstående önskar jag att jag kunde hjälpa henne mer, men man är ju så jäkla hjälplös. Men jag har iaf erbjudit mig och hon vet att hon bara behöver säga med vad så hjälper jag henne Vad kan man göra mer tycker du som har erfarenhet?
Det är skönt att känna att man inte är ensam.
Samma vecka som sonen föddes kände jag mig totalt ensam, kändes som det bara var jag i hela världen som fick barn så tidigt, men när jag satt i fikarummet hörde jag 3 st andra prata som alla fått barn i v 25 o 26. Har fortfarande kontakt med en av dom och vi träffas när vi kan och pratar om allt från idiotiska försäkringsbolag till sjukhusvistelser .
Skönt ni träffades då
Jag vet att ho har en annan mamma på sjukhuset som hon pratar lite med på dagarna, så ngn finns där ju då. Sen försöker jag hålla kontakten nästan varje dag o kolla läget o så.
idag kom hjärtt med posten!
Jättefint är det. Ska bli roligt att få ge henne det!
Jag fick preemiehjärta av en kompis då vi låg på neo. Jag blev jätte glad. Det är superfint och jag använder det stolt väldigt ofta! En jätte bra present!
Bra present!!
Min dotter föddes i v. 28 och har nu redan hunnit bli 1 år.
Jag har läst mycket om prematurer men aldrig hört talas om detta hjärta! Nyfiken som jag är gick jag in på sidan och det slutade med att jag beställde ett.
Tack för informationen och ett självklart val för mig att köpa.