• Duckan74

Hur har ni det och har ni landställen?

Vi bor i stan med en 2 åring och har landställe. Det köpte vi mest dock för vår skull, men visst gillar hon att vara där men hon är lika glad att gå till parken på anda sidan gatan. Jag växte upp på en höghus-gård och det fanns alltid barn att leka med. Har inga dåliga minnen alls så jag tror inte att en tomt är det viktigaste att ha för ett barn.

• Duckan74

Frisk luft? Det är väl bara att gå ut på gården och andas? Jag förstår inte vad du menar. Är det värre att bo i en förort än utanför stan menar du? Gå ut i skogen och sätt dig på en sten då om det känns friskare.

• Duckan74

Vi hade en normalstor 4:a och var två vuxna och två barn bosatta i en förort utanför Stockholm.

• Duckan74

Nej, kan inte påstå att var så trångt förutom när jag fick mina hysteriska tonårsutbrott och alla i familjen fick göra sitt bästa för att hålla undan.

Det är inga konstigheter att växa upp i en lägenhet. Dina frågor får mig att känna mig som en alien som har gjort det utan att få men . Haha..

• Duckan74

Alexi, du tände en lampa!! Det är Luckysun/Denfina1 som kommit tillbaka! ..och nu försvann hon igen.

• Duckan74

Vilket var det? Väldigt nyfiken för jag har verkligen svarat i ALLA hennes trådar snart tror jag.

• Duckan74

Ha, ser visst nu att det var påskkyckling som skickade en fråga till min ibox häromdagen. Ett plus ett..

• Duckan74

Spelar ju ingen roll, men att jag inte själv reageade på de konstiga följdfrågorna i tex denna tråd.

Svar på tråden Hur har ni det och har ni landställen?