• PernillaWaxin

Bra och billiga scrapbookingbutiker på internet?

Ja jag har handlat en hel del från panduro men tycker att det ibland kan vara lite dyrt så jag undrar är det något som vet vart man kan köpa billig scrapbooking material på internet?

• Svar på tråden Bra och billiga scrapbookingbutiker på internet?
  • Tygbiten

Vilken butik som är billigast eller bäst är svårt att säga. Vi scrappar gillar ju olika saker och man trivs hos olika nätbutiker beroende på olika upplägg av produkter.

Rekomenderar dig att kolla på www.scrappa.com/ där kan du läsa om butiker och se hur kunder har betygsatt dem, både svenska och utlänska.

• Niiskuneiti

Ja, Panduro är dyrt och absolut inte bäst. Det finns många olika förstås och jag tycker verkligen du ska kolla på scrappa - vill själv inte göra reklam för nån särskild butik.

Men, scrapbooking är ingen billig hobby Flört

• sininen

Jag har också fått tipset om bumblebee, att det ska vara billigt men har aldrig beställt därifrån.

Panduro är himla dryga med leveranstider tycker jag. När jag beställer så brukar jag göra det från pappersbiten.se Dom är billigare än Panduro och har jättebra sortiment.

• Pfyrix

helt klart  www.stellas.se
    massor av roliga saker och väldigt bra priser (bättre än dom flesta andra) handlar i stort sett bara där. :D
    Supertrevlig ägare och bra service och oftast väldigt snabba leveranser

• ica1986

www.pysseltagen.se

är relativt billiga :) och bra service plus att det blir spårningsbart när hon skickar och även fast frakt :D

Svar på tråden Bra och billiga scrapbookingbutiker på internet?