• Anonym

För stor dildo? snabba svar tack!

Jag har nu väntat i över en veckas tid på min nya leksak. Jag tog mod till mig och beställde en modell större eftersom att jag är van vid och har blivit bortskämd av min sambo som är välutrustad.

I dag hämtade jag ut den och såg fram emot en lekstund med min nya vän.

Oj så jag misstog mig.
    Det var det värsta jag har varit med om.

Jag såg så klart att den var stor när jag tog ut den ur förpackningen och tvättade den men den var rätt så mjuk så jag tänkte att det nog skulle vara bra.

Jag var upphetsad och använda ändå mycket glidmedel.
    Fick in ollonet och sedan började det göra lite ont men det gör det även när sambon ska tränga in i mig så jag fortsatte att pressa lite. Då åker den in en bit till och sedan gör det fruktansvärt ont! Jag blir snustorr på en gång och medans tårarna rinner försöker jag dra ut den men den verkar ha fastnat. Det gör ondare och ondare och det svider.
    När jag äntligen lyckas dra ut den så är den täckt med blod. Det rinner även ut blod på lakanet. Det var ju värre än att bli av med oskulden!
    Nu har jag så fruktansvärt ont mellan benen att jag knappt kan gå eller sitta. Blir tårögd vid minsta rörelse.

Nu till min fråga.

Kan det vara farligt? jag vet att det inte är mens jag har fått, så det måste ha blivit nåt sår eller så där inne.
    Är det läge att ringa gyn? Men vad ska man säga då? Lite pinsamt att säga att man var lite väl optimistisk när man skulle bli knullad av sin nya dildo

• Svar på tråden För stor dildo? snabba svar tack!
  • Anonym

Du har nog spruckit en del, inget farligt. Tvätta lite med oparfymerad tvål för att få bort eventuella bakterier så ska det nog inte vara någon fara. Öm kommer du nog vara ett tag. Det är värre med plast än med äkta vara, det tar emot lixom. Tycker synd om dig. Om du skulle känna dig tvungen att åka in så skulle jag vara hemskt taskig,men för min egen skull skylla på sambon. En olyckhändelse så klart! Men mindre pinsamt.

• Anonym

Tvättat har jag redan gjort så jag hoppas att det är fritt från bacelusker. Men jag blöder fortfarande och det har inte avtagit

Kommer garanterat att skylla på sambon! Det var en jättebra idé, och jag tror inte at than har något emot det heller

• Anonym

För ett par år sedan hade jag länge problem med blödningar efter samlag. Inte så mycket, men de kunde pågå hela dagen. Jag fick aldrig någon infektion eller nåt. Så du behöver säkert inte vara orolig. Jag hade ytliga blodkärl, eller som folk som har lätt för att blöda näsblod, fast där nere sa gyn. De penslade på någonting och så blev jag till slut av med problemet.. Så oroa dig inte. Det går över. Öm kanske du är ett par dagar.

• Anonym

Köpte du en dildo? Eller en telefonstolpe??

• Anonym
    Anonym skrev 2009-04-24 13:43:36 följande:
    Köpte du en dildo? Eller en telefonstolpe??
    En dildo Men hade den varit silveraktig stället för hudfärgad så hade man nog lätt kunnat missta sig.

Ritkigt så illa var det väl inte så att den skulle likna en telefonstolpe. Men jag får precis runt mina fingrar på själva "kukdelen" och den var inte skön..........
  • Anonym

Nice. You're my kind of girl

• Thaleya

Spelar väl ingen roll hur stor den var, vi har ju ingen aning om hur stor hon är. Tror att du spruckit lite, ta på dig en binda och avvakta. Är nog bra att ta det lugnt med killen ett tag framöver när det ska sexas, iaf i en vecka.

• Thaleya

Spelar väl ingen roll hur stor den var, vi har ju ingen aning om hur stor hon är. Tror att du spruckit lite, ta på dig en binda och avvakta. Är nog bra att ta det lugnt med killen ett tag framöver när det ska sexas, iaf i en vecka.

Svar på tråden För stor dildo? snabba svar tack!