För stor dildo? snabba svar tack!
Jag har nu väntat i över en veckas tid på min nya leksak. Jag tog mod till mig och beställde en modell större eftersom att jag är van vid och har blivit bortskämd av min sambo som är välutrustad.
I dag hämtade jag ut den och såg fram emot en lekstund med min nya vän.
Oj så jag misstog mig.
Det var det värsta jag har varit med om.
Jag såg så klart att den var stor när jag tog ut den ur förpackningen och tvättade den men den var rätt så mjuk så jag tänkte att det nog skulle vara bra.
Jag var upphetsad och använda ändå mycket glidmedel.
Fick in ollonet och sedan började det göra lite ont men det gör det även när sambon ska tränga in i mig så jag fortsatte att pressa lite. Då åker den in en bit till och sedan gör det fruktansvärt ont! Jag blir snustorr på en gång och medans tårarna rinner försöker jag dra ut den men den verkar ha fastnat. Det gör ondare och ondare och det svider.
När jag äntligen lyckas dra ut den så är den täckt med blod. Det rinner även ut blod på lakanet. Det var ju värre än att bli av med oskulden!
Nu har jag så fruktansvärt ont mellan benen att jag knappt kan gå eller sitta. Blir tårögd vid minsta rörelse.
Nu till min fråga.
Kan det vara farligt? jag vet att det inte är mens jag har fått, så det måste ha blivit nåt sår eller så där inne.
Är det läge att ringa gyn? Men vad ska man säga då? Lite pinsamt att säga att man var lite väl optimistisk när man skulle bli knullad av sin nya dildo