• Anonym

För stor dildo? snabba svar tack!

Jag har nu väntat i över en veckas tid på min nya leksak. Jag tog mod till mig och beställde en modell större eftersom att jag är van vid och har blivit bortskämd av min sambo som är välutrustad.

I dag hämtade jag ut den och såg fram emot en lekstund med min nya vän.

Oj så jag misstog mig.
    Det var det värsta jag har varit med om.

Jag såg så klart att den var stor när jag tog ut den ur förpackningen och tvättade den men den var rätt så mjuk så jag tänkte att det nog skulle vara bra.

Jag var upphetsad och använda ändå mycket glidmedel.
    Fick in ollonet och sedan började det göra lite ont men det gör det även när sambon ska tränga in i mig så jag fortsatte att pressa lite. Då åker den in en bit till och sedan gör det fruktansvärt ont! Jag blir snustorr på en gång och medans tårarna rinner försöker jag dra ut den men den verkar ha fastnat. Det gör ondare och ondare och det svider.
    När jag äntligen lyckas dra ut den så är den täckt med blod. Det rinner även ut blod på lakanet. Det var ju värre än att bli av med oskulden!
    Nu har jag så fruktansvärt ont mellan benen att jag knappt kan gå eller sitta. Blir tårögd vid minsta rörelse.

Nu till min fråga.

Kan det vara farligt? jag vet att det inte är mens jag har fått, så det måste ha blivit nåt sår eller så där inne.
    Är det läge att ringa gyn? Men vad ska man säga då? Lite pinsamt att säga att man var lite väl optimistisk när man skulle bli knullad av sin nya dildo

• Svar på tråden För stor dildo? snabba svar tack!
  • Anonym

Du har nog spruckit en del, inget farligt. Tvätta lite med oparfymerad tvål för att få bort eventuella bakterier så ska det nog inte vara någon fara. Öm kommer du nog vara ett tag. Det är värre med plast än med äkta vara, det tar emot lixom. Tycker synd om dig. Om du skulle känna dig tvungen att åka in så skulle jag vara hemskt taskig,men för min egen skull skylla på sambon. En olyckhändelse så klart! Men mindre pinsamt.

• Anonym

Tvättat har jag redan gjort så jag hoppas att det är fritt från bacelusker. Men jag blöder fortfarande och det har inte avtagit

Kommer garanterat att skylla på sambon! Det var en jättebra idé, och jag tror inte at than har något emot det heller

• Anonym

För ett par år sedan hade jag länge problem med blödningar efter samlag. Inte så mycket, men de kunde pågå hela dagen. Jag fick aldrig någon infektion eller nåt. Så du behöver säkert inte vara orolig. Jag hade ytliga blodkärl, eller som folk som har lätt för att blöda näsblod, fast där nere sa gyn. De penslade på någonting och så blev jag till slut av med problemet.. Så oroa dig inte. Det går över. Öm kanske du är ett par dagar.

• Anonym

Köpte du en dildo? Eller en telefonstolpe??

• Anonym
    Anonym skrev 2009-04-24 13:43:36 följande:
    Köpte du en dildo? Eller en telefonstolpe??
    En dildo Men hade den varit silveraktig stället för hudfärgad så hade man nog lätt kunnat missta sig.

Ritkigt så illa var det väl inte så att den skulle likna en telefonstolpe. Men jag får precis runt mina fingrar på själva "kukdelen" och den var inte skön..........
  • Anonym

Nice. You're my kind of girl

• Anonym

Två stygn i murven, och sambon fick en tillsägelse om att inte vara så våldsam!
    Var tvungen att åka in för det ville inte sluta blöda och det gjorde ont som satan. Skyllde på att sambon hade varit lite för hårdhänt, med hans tillåtelse såklart

No more dildos for min del :-P

• Anonym

oj... det krävs rätt mycket för att spräcka sig själv så... ett tips är att nästa gång du ska handla leksaker så ha ett eget sexparty så att du får klmma och känna på sakerna innan du handlar + att du får prata med någon som kan sina saker så att du får rätt stav. Säljer själv sexleksaker så jag vet hur viktigt det är att man har rätt stav och att man har glidmedel när man använder den! Ganska så mycket glidmedel i början för den lubrecerar inte alls vilket en karl gör.
    Hoppas du blir bättre och inte har blivit helt bortskrömd från sexleksakernas underbara värld!

• Anonym
    Anonym skrev 2009-04-24 22:48:49 följande:
    oj... det krävs rätt mycket för att spräcka sig själv så... ett tips är att nästa gång du ska handla leksaker så ha ett eget sexparty så att du får klmma och känna på sakerna innan du handlar + att du får prata med någon som kan sina saker så att du får rätt stav. Säljer själv sexleksaker så jag vet hur viktigt det är att man har rätt stav och att man har glidmedel när man använder den! Ganska så mycket glidmedel i början för den lubrecerar inte alls vilket en karl gör.Hoppas du blir bättre och inte har blivit helt bortskrömd från sexleksakernas underbara värld!
    Glidmedel hade jag i massor. Nästan en halv tub :-S
    Så jag förstår inte varför det bara tog tvärstopp.

Egentligen är jag väl inte så himla rädd för sexleksaker efter detta, mest för att föda barn. Har bf om 12 veckor och om inte dildon kunde komma in. Hur sjutton ska då bebisen kunna komma ut?

Det övergår mitt förstånd. För en bebis är väl lite större än en dildo i omfång?
  • Anonym

Då har väl dina fogar lossat och då blir det ju mer plats!

• Anonym

Jag köpte en liknande dildo men med samma mått som din och när jag väl skulle testa den en dag så gick den inte in i mig. Jag vågade inte göra som du heller och det var nog tur det!
    Köpte den dildon för 3 år sedan och har aldrig kunnat använda den men den är så himla fin...synd!

• Anonym

Anonym (homeparty säljar) skrev 2009-04-25 10:37:12 följande:

Så länge det inte vibrerar är det inga problem! då är det samma som att ha sex och det kan man ju ha under hela graviditeten!
    Det är INGEN fara med vibrator heller!
  • Anonym

Anonym (homeparty säljar) skrev 2009-04-26 11:00:10 följande:

okey. har fått lära mig att man inte ska använda sig av vibrerande lekasker under den senare delen av graviditeten då vibrationerna kan framkalla värkar. Men jag är itne sen att ändra på mig om det är fel! :)
    Och hur många andra saker kan man inte få samma reaktioner då?
    Ska man lyssna på vad dom säger så får du fan inte ens åka bil för det kan sätta igång värkarna.
    Alla jag pratat med har sagt att det är HELT lugnt att använda det eftersom det inte kan orsaka nånting som är bevisat.
  • Anonym

Anonym (hallå) skrev 2009-04-26 19:41:36 följande:

Svarar på det Anonym (inlägg nr 21) skrev eftersom det kändes lite underligt.. Inte sjutton stoppar man väl upp annat som vibrerar i musen än det som just är avsett för ändamålet? Och en bil har du väl ändå inte inuti dig? Så det är ju en ganska milsvid skillnad där..
    NÄ jag vill bra gärna se den som får in en bil där
    POÄNGEN var VIBRATIONERNA!
  • Anonym

Den dildo jag använde vibrerade inte. Så den kan inte ha skadat bebisen.

Svar på tråden För stor dildo? snabba svar tack!