Inlägg från: Millami |Visa alla inlägg
  • Millami

Österbottniska tråden 17

lilla my
    jaaa vill kom, men he e lite lång väg..

nu ska ja tvätt köksfönstre medan båda barnen sover....

Lycklig Mamma till Anton -07 och Nea -09
  • Millami

har int erfarenhet själv av spikmatto..men vet flera som använder såna å ja ha bara hört positivt om dem....

• Millami

Glada vappen

vi ha vari på våffelkalas hos grannen...sååå himmla kul...

• Millami

jär ha vi komi hem från pedersöre ikväll.....sovd över en natt första gången me Nea....gick no bra he å....
    å ut ha vi vari...å skönt ha e vari....men nu känns e no i brösten igen att ja ha vari lite snabb på ti klä av me...
    så jär ska e duschas varmt å pumpas än ikväll....*suck*

• Millami

lilla my'
    huuu had du int varmt?
    ja hoppas nu slipp gå sååde i sommar ja...

• Millami

lilla my
    jooo....fast ja hoppas no på ti kuna klä av me nååååå liiiite i sommar iallafall...

här ligger nån me stor ögona å skrattar....å mamm e dödstrött å sku vila gå å sov......hhmmm...

• Millami

lilla my
    nääää....sku rei kännas bättre om ja sku veta va he riktit er on vill...

natt natt....

• Millami

å ja fick en lillasyster för snart 24 år sedan....håååhååå, va läng sen....känns int sååde läng sen...

• Millami

Grattis till lilla mys prins...{#lang_emotions_flower}

här kommer tåran fram å.....håller tummar å tår!!
    *kramar*

• Millami

ååååhhh ni vet aldri va som hände just...TACKA VET JA BABYVAKTER!!!

Nea sovde på balkongen...å anton satt i i soffan å så på tv...
    å ja börja va oroli över att babyvakten int funka då de int hade hörts nåt av Nea på länge...så ja sku gå å kika....å vår balkongsdörr har barnlås...tacka vet ja de....men nu va d lite dåligt med barnlås....
    anton kom på han ville också me ut på balkongen, så han kom me fart...så dörren gick fast å så trodd han väl man måsta gör nåt me handtage för att få upp dörren för de bruk ju vi göra...men då la han dörren i lås å ja sto på balkongen, utan telefon å int nåååånting...bara Nea å babyvakten...
    tänkte bara ja kan int få panik, hur ska ja göra....?!?!?!
    kolla bilarna på gården å såg grannen ovanför va hemma, som vi brukar umgås med...
    kom på hon brukar ha babyvakten på balkongen å allti på den....
    så ja börja ropa på henne.....tog såklart en stund innan hon försto vad å vem som ropar...å extra nyckel har min mamma å syster....så vi kom till att vi sku böv prova ringa dem att börja med...min syster svara int,å mamma svara int hon va på jobb...men mamma ringd strax där på upp å sa hon kommer direkt....men vi de lage va anton helt panik på insidan å tårarna bara spruta.....så grannen ringde gårdskarlen som sku kom inom 15 min.....så både mommo å gårdskarlen kom på samma gång å öppna dörren....
    så ja va utlåst me anton på insidan i ca. en halv timme....

va sku ja gjort om int grannen va hemma...å fyyyy såååå mycki tankar som hann snurra.....skönt iallafall att allt gick så bra....
    men nu pratar anton bara om dumma dörren som gick fast å lämna mamma där ut....

uuusscchh fick riktit ont i magen....å känner mig heeeel yr....hehe....
    å hade bara en topp på mig så nu får ja väl bröstinflamation på köpet också....hååhåå...

Svar på tråden Österbottniska tråden 17