Elizabeth Ardens Eight Hour Cream- vad har ni den till?
Är bara nyfiken eftersom jag har den nu och råkade läsa att man kan ha den till tusen olika saker och många fler än vad som står på förpackningen!
Kram,
Suzanna
Är bara nyfiken eftersom jag har den nu och råkade läsa att man kan ha den till tusen olika saker och många fler än vad som står på förpackningen!
Kram,
Suzanna
Ja den är verkligen super.
Själv använder jag den mest till läpparna och till barnens torra kinder(på vintern) samt till sprickor på fingertopparna.
Läste någonstans att det var en som använt den till att smörja en gnisslig dörr.
Ja den är bra till mycket.
Flyttar upp...
Läppar och mitt torreksem. jag måste säga att jag aldrik köpt en så dryg kräm förut. Den tar aldrig slut vilket ju är toppen.
Vet ni vad det var från början? Jo det var en kräm man använde till att smörja in hästarnas hovar med. Tills elisabeth arden köpte upp "receptet" och gjorde det till "sin salva. Ja, den är bra till allt. Torr hud, läpparna nagelbandem m.m.
använder den till läppar, småutslag och mina nagelband:)
Den är toppen, min har räckt i flera år.
Har den vid torra läppar, munsprickor, självsprickor, torra nagelband och på torra barnkinder..........
Jag har ceratet bara men det är det enda som hjälper på min nare!! Till allting annat - självsprickor till blåmärken - använder jag aloe vera gelly!! Den fungerar även på irriterade hudveck hos sonen och jyckens sönderslickade tassar...