• Anonym (nervig)

Sexdejt, nervös över min kropp

Har en "dejt" idag som är iprincip helt baserad på att vi båda vill knulla så let´s do it. Killen är några år yngre än mig och jag som annars har världens bästa självkänsla känner mig helt plötsligt nojjig över min kropp. Tänk om han tycker jag är skitful bara för att jag inte är smal utan har några storlekar större (165 cm, 79 kg). Vet att man inte ska nojja men kan inte låta bli. Samtidigt så föreslog han snabbis på jobbet häromdagen (men jag är lite för rädd om mitt jobb för det). Blir bara så där nervös och "undrar vad han ska tycka"

• Svar på tråden Sexdejt, nervös över min kropp
  • Miss M V

Äh, njut av att du får dig ett skjut! Det är ju inte alla som kommer att få det idag..

Om du försöker att lägga undan alla tankar på hur du TROR han kommer att uppfatta din kropp så kommer det bli så jävla mycket bättre och du kommer att ha mycket bättre sex. *Lovar*
    Huvudsaken du har ett fungerande huvud, två fungerande ben, två fungerande armar , fungerande mun och en fungerande mutta . That´s it!

THE Slyna!
  • Anonym (Knubbisen)

Känner samma sak som du, TS. Har chattat med en kille ett tag nu och han vill träffas för att knulla... jag vill inget annat, men är nervös för att han ska tycka att jag är ful och fet. Är 160 cm och väger 73 kg och ingen fotomodell direkt.

• Anonym (nervig)

Jag hade då inget att oroa mig för, hade det hetaste sex jag haft i hela mitt liv, och jag kommer få det fler gånger

• Miss M V
    Anonym (Knubbisen) skrev 2009-04-27 08:22:48 följande:
    Känner samma sak som du, TS. Har chattat med en kille ett tag nu och han vill träffas för att knulla... jag vill inget annat, men är nervös för att han ska tycka att jag är ful och fet. Är 160 cm och väger 73 kg och ingen fotomodell direkt.
    Fan, jag är inte heller någon fotomodell men jag har fan fått knulla i mina dagar..! Man måste tänka positivt och tänka på hur skönt man kan ha det i stället för att tro att killen ser varenda skavank man har. Man missar så väldigt mycket annars.. Jag lovar!
    THE Slyna!
  • Anonym

Anonym (nervig) skrev 2009-04-27 08:50:41 följande:

Jag hade då inget att oroa mig för, hade det hetaste sex jag haft i hela mitt liv, och jag kommer få det fler gånger
    Jag är så oerfaren, haft samma partner sen tonåren. Nu har jag träffat en kille, vi är båda över 30, och jag blir så imponerad av tjejer som har sex utan att skämmas och kallar det för "det hetaste sex jag haft i hela mitt liv" fast det var första gången med ny person! Hur gjorde ni? Kan du inte berätta hur en sån date går till?

Vill också vara så frisläppt...
  • Miss M V
    Anonym (nervig) skrev 2009-04-27 08:50:41 följande:
    Se där! Vad var det jag sa?? Woohoo!
    THE Slyna!
Svar på tråden Sexdejt, nervös över min kropp