Inlägg från: fonzie 81 |Visa alla inlägg
  • fonzie 81

    Idag börjar jag med naturdiet dal 2

    hej etolie! ja denna dag har varit lite trist men ändå skönt att veta att det är över och att det gick bra och att dom är tillsammans och att dom inte ska behöva lida med sina krämpor men fy vad tomt det kommer att bli när jag snart ska gå upp till stallet.ja ha en ny tråd jag hänger på som sagt det vet du!! ja i morgon börjar jag jobba igen hur ska jag nu klara att gå ner och hålla min vikt ? ja har tänkt att det blir ett lagat lätt mål om dagen och mkt frukt plus sheakar sedan på helgen skiter jag i det ,jag ligger nu på 68 kg så 3 kilo till vill jag ner ,min gube gjorde i ordning en såkallad vikt som var lika mkt som jag gått ner shit va tungt det va det måste ni alla prova , vi syns i mrogonkväll ,och tack etolie du är guld för mig det vet du!!

  • fonzie 81

    hej och kul att du hitta hit banana! och till etolie! jag hade en bra dag på jobbet lugnt fick en ny säsongare med mig så vi fick lite ströjobb skönt med en mjukstart då jag är seg efter helgen ,och jag håller med er tjejer jag har jobbat en dag så så här har jag ätit i dag ,hemma i morse en shake en kopp te på jobbet på frukosten 1 äpple en tallrik lättfil drygt 2 dl elvafika en cola light middag en äggsmörgås och en banan på eftermiddagen ett äpple så nu hemma en tallrik med lite mat ris men nöttkött känner som att magen står åt alla håll efter en dag!!! va fan! men det är tänkt att det ska vara samma frukost och samma frukost hemma sedan ett mål lätt lagad mat dvs nyttigt fettsnål sedan hemma på kvällen frukt och shake och jag hoppas det ska hålla ska ut och springa nu och sedan ska jag springa med en jobbarkompis i morgon kommer bli en utmaning,men tjejer vi får verkligne peppa varnadra vi ska ner 1 kg denna vecka eller hur tills på fredag!! jag kommer tänka påer varenda sekund det är motigt men vi har ju jobbat så så nu skadet gå!! kram på er så länge syns senare

  • fonzie 81

    hej ! till babyväntan visst är det konstigt man sliter som en blå nästan svälter sig och gå ner men minsta lilla smula blir typ 2-3 kg ökning varför ? men men någon gång måste väll kroppen reagera normalt och stabilisera sig eller vad tror ni? jag sprang på friskvårdstimmen i dag med en kollega dog nästan är fortfarnade knallröd ,vi sprang ca 7,5 km i ganksa högt tempo tyckte jag i bara uppför på asfalt och ingen träd bara full sol skitjobbigt jag saknade min skog mkt skönare med min träning ! ska nu vila lite innan jag gör något hoppas verkligen på fredag att jag inte gått upp utan stått still ,kram på er alla !!!www.familjeliv.se/Forum-11-258/m43411717.html#
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m43411717.html#www.familjeliv.se/Forum-11-258/m43411717.html#
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m43411717.html#

  • fonzie 81

    det kommer gå kanon tufselina och kul att du köpt joggingskor ,då blir jag inte en ensam plågare men börja lugnt ta typ 500m jogging 500m gå osv ...

  • fonzie 81

    vad bra babyväntan !! toppen superbra kämpat själv ska jag väga mig på fredag få se hur det går då jag har börjat äta ett mål mitt på dagen ,ha det så bra syns i morgon tjejer

  • fonzie 81

    go morgon mina vänner! i dag hade jag inte tappat mkt väger nu 68.7 men det var valborg i går och vi grilla och jag åt massor jag får skylla på det! solen skiner ute och jag ska jag jaga bort ogräset i mina rabatter i dag tänkte jag sedan gå en skogspromenad ,hoppas ni andra lykats bättre.och till etolie vad tung och tom denna vecka var saknar mina tjejer så mkt i går var jag i stallet jag titta på graven på avstånd men kunde inte gå fram,mina fina tjejer ligger ju där men men bara att ta nya tag . vi hörs senare ska ut i solen nu ,kram på er alla

  • fonzie 81

    hej men banana okg är ju ändå bättre än plus man får försöka se det lilla trots allt nästa vecka kanske det blir ras? och etolie du är bara för go dina vänner hemma hoss dig hoppas jag vet vilken supertjej du är ! jag ska verkligen säga till mina fina damer om din ponny ,ja du tema för nästa vecka kanske får bli något med skinnbrallor har för mig att du nämt det tidigare i tråden ! ha en underbar kväll många kramar från mig !

  • fonzie 81

    tjoho country fest blir ju toppen med helstekt gris som belöning ,vi tar väll 1 kg ner denna vecka som mål då eller`? ska snart på fotbollsmatch sedan ladda för en ny vecka på jobbet so long så länge

  • fonzie 81

    tjoho alla mina vänner här inne ställde mig på vågen nu i kväll ska man verkligen inte göra efter en långledighet va fan 2 kg upp jaha tur att man gjorde grönskatstavar i lunchlådan i morgon till jobbet ! ändå har jag sprungit varje dag denna helg 6 km ja ja inget annat än att det blir en tuff vecka nu ! varför ska man vara en sådan leva på vätska träna stenhårt ja då går man ner men när man tränar stenhårt och ändå äter någårlunda vettigt ja då skenar vågen blir man deppig eller vad!!! hur är man funtad? nu blir det till att bläddra i alla tänkbara diettidningar så vi kan ta på cowboyhatten på fredag vilket blir bra för då drar jag till tyskland över natten för att inhandla förfriskningar ,go natt på er och lycka till alla m åndagsvägare vi höres i morgon kramisar

Svar på tråden Idag börjar jag med naturdiet dal 2