• Anbe

Studentpresenter

Vill ha tips på vad man kan ge i studentpresent till en tjej.

• Svar på tråden Studentpresenter
  • handapanda

Lakan ,handukar osv en dag flyttar de hemmifrån förhoppningsvis

• Solsaga

Smycken, ex från www.lyckogram.se eller annat personligt.
    Men, flytta hemifrån-saker är perfekt också! Kanske ett paket med kakform, bakbok, visp och annat sånt. Eller en bricka med glass-skålar, skedar, glass, strössel, flaggor och allt möjligt som passar bra till glass.

• Anbe
    Solsaga skrev 2009-05-12 11:11:52 följande:
    Smycken, ex från www.lyckogram.se eller annat personligt.Men, flytta hemifrån-saker är perfekt också! Kanske ett paket med kakform, bakbok, visp och annat sånt. Eller en bricka med glass-skålar, skedar, glass, strössel, flaggor och allt möjligt som passar bra till glass.
    Tack för länken! Vilka fina smycken!
    Flytta hemmifrån saker känns inte så aktuellt eftersom dessa tjejer jag ska uppvakta har läst långt hemmifrån på en skola med riksintag så dom har bott i egen lägenhet och har därför d mesta till egen bostad.
  • juni70

Brukar växla till massor 10 kr och köpa gele kulor för blommer på bahaus
    och lägga i en vas och stoppa i blommer

• Solsaga

En digital fotoram med massor med fina bilder redan från början. Sen kan de fylla på med stundentbilderna. Det finns digitala fotoramar som nyckelring också, på Teknikmagasinet tror jag.

• handapanda

present på någon resebyrå

• Anbe
    handapanda skrev 2009-05-27 19:25:15 följande:
    present på någon resebyrå
    Ja, d va ett bra tips!
  • Hemligalåda

Sprit och tobak hade jag köpt.

• Anbe
    Hemligalåda skrev 2009-06-01 00:27:55 följande:
    Sprit och tobak hade jag köpt.
    Ha,ha,ha.....inte tobak iaf då ingen av tjejerna nyttjar detta!
  • Förälskad

Nej men fy, inga smycken eller saker där man graverar in.
    Köp en korg där du blandar massor med roliga saker. Några bärs, några kondomer, lite huvudvärkstabletter, ett presentkort osv. Hur kul som helst.

• Anbe
    Förälskad skrev 2009-06-01 19:01:43 följande:
    Nej men fy, inga smycken eller saker där man graverar in. Köp en korg där du blandar massor med roliga saker. Några bärs, några kondomer, lite huvudvärkstabletter, ett presentkort osv. Hur kul som helst.
    Det var en kul korg ; )
  • Förälskad
    Anbe skrev 2009-06-02 09:13:04 följande:
    Det var en kul korg ; )
    Ja.. Min lillebror tar studenten nu och han har precis köpt bil. Han kommer få ett presentkort på OKQ8 för 500:- och en korg med Resorb, Alvedon, Nalle Puh plåster och 10 stycken burköl bland annat. Enkelt!
  • Anbe
    Förälskad skrev 2009-06-02 14:58:39 följande:
    Ja.. Min lillebror tar studenten nu och han har precis köpt bil. Han kommer få ett presentkort på OKQ8 för 500:- och en korg med Resorb, Alvedon, Nalle Puh plåster och 10 stycken burköl bland annat. Enkelt!
    Det här tyckte jag lät kul! Det e ju en bra present att ge även till någon som fyller år!
    Tack för tipset!
Svar på tråden Studentpresenter